Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلی پور ،رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه ممتاز هیات استان در رتبه بندی کمیته های جستجو و نجات هیات های کوهنوردی سراسر کشور در سال 1398 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛محمود قلی پور ،رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :در ارزیابی و رتبه بندی کمیته های جستجو و نجات هیات های کوهنوردی و صعودهای ورزشی سال 1398 ،هیات استان بهمراه استانهای آذربایجان شرقی و گلستان رتبه ممتاز را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی پور ،رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان افزود:در این رتبه بندی که توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزار شد ،رتبه بندی استانها در سه گروه ممتاز ،برتر و فعال انجام که هیات کوهنوردی کهگیلویه وبویراحمد بهمراه استان های آذربایجان شرقی و گلستان رتبه ممتاز را کسب کردند. رئیس هیات کوهنوردی استان از کسب رتبه برتر استانهای تهران ،اصفهان ،مرکزی و مازنداران و کسب رتبه فعال توسط استانهای البرز،قزوین ،لرستان ،گیلان ،کرمانشاه ،خوزستان ،سمنان و زنجان خبر و این موفقیت را به جامعه ورزش و هیات کوهنوردی استان تبریک گفت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب رتبه کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد رئیس هیات کوهنوردی رتبه ممتاز رتبه بندی کسب رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها