Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا آرش بابلیان به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در سمت خود ابقاء شد.

همچنین با تصمیم و حکم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا علی کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن اشجاری سرمربی موفق تیم فوتبال شهرداری آستارا قرار داد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و فرهاد خالدی به سمت سرپرست جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز منصوب شد.

در همین رابطه استعدادیابی از میان بازیکنان مستعد و دارای سابقه بازی در لیگ‌های معتبر فوتبال ایران برای حضور قدرتمند تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته یک فوتبال کشور آغاز شده است و بازیکنان دارای سابقه بازی در لیگ‌های معتبر فدراسیون فوتبال از سراسر کشور می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و بیمه ورزشی به دفتر هیأت فوتبال آستارا مراجعه کنند. استعدادیابی متقاضیان زیر نظر حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا انجام و به زودی تمرینات تیم برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران آغاز خواهد شد.

با نزدیک شدن به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور به منظور بررسی شرایط میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا در لیگ، از ورزشگاه وحدت آستارا بازدید کرد و نبود فنس دور زمین، رختکن مناسب بازیکنان، داوران و عوامل اجرایی، نیمکت‌های مناسب بازیکنان ذخیره، محل ورود و خروج و سیستم روشنایی و جایگاه خبرنگاران را از کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا اعلام کرد.

مردم شهرستان مرزنشین آستارا امیدوارند مسئولان شهرستانی و استانی در راستای رفع کاستی‌ها ورزشگاه وحدت آستارا اقدام کنند تا بازی‌های خانگی شهرداری آستارا در این ورزشگاه برگزار شود.

بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور ۱۵ آبان ماه ۹۹ آغاز خواهد شد.

کد خبر 5042574

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا حسن اشجاری شهرداری آستارا لیگ دسته یک ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا تیم فوتبال شهرداری آستارا ورزشگاه وحدت آستارا لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی