Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانوی دانشگاه پیام نور، ۲۹ مهرماه جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز کرج به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر صفاری‌نیا هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی استعدادهای فعال در زمینه‌های فناوری نانوی دانشگاه پیام نور، ترویج فرهنگ فناوری نانو، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری و فعالیت در این حوزه و حمایت‌های مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره جشنواره سراسری فناوری نانوی دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: در این جشنواره دستاوردهای دانشجویان در محورهای سنتز مواد نانو، نوآوری در آموزش فناوری نانو، کاربرد نانو در زیست‌فناوری، اقتصاد و جامعه، محیط زیست، پزشکی و داروسازی، کشاورزی و ... ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره، خاطر نشان کرد: نمایشگاه مجازی توانمندی‌ها، اختراعات و دستاوردهای دانشجویان در زمینه نانو، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو به صورت LMS و معرفی پژوهشگران برتر در حوزه‌های فناوری نانو در پنج بخش مقالات، اختراعات، پایان‌نامه‌ها، نشریات و نهادهای برتر مجموعه بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

صفاری‌نیا با بیان اینکه این جشنواره شامل دو کارگاه خواهد بود، گفت: جشنواره یک روزه فناوری نانوی دانشگاه پیام نور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و در پایان از برترین‌های حوزه نانو تقدیر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور فناوري نانو فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

کد خبر 6092975 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز