Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی بافقی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق، گفت: خانم تراب زاده به نمایندگی از خانواده محترمشان بخشی از هزینه‌های مراسم روضه خوانی سالانه خود را که امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است برای خرید تجهیزات پزشکی جهت تکمیل بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی بافقی ضمن قدردانی از این خانواده خیّرِ نیک اندیش به پویش دست یار اشاره کرد، و افزود: عموم مردم می‌توانند در قالب این پویش به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود برای کمک به بیماران کرونایی بپردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق بیان کرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم تا با پیوستن به پویش دست یار و خرید یا کمک به خرید تجهیزات کمک تنفسی برای بیماران کرونایی که توانایی خرید این ملزومات را ندارند در این امر خداپسندانه و بشر دوستانه سهیم شوند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر یزد تجهیزات پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گزارشی از آخرین وضعیت از سیل بخش تسوج در شهرستان شبستر ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حمید منجم شامگاه _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین در خصوص آب‌گرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 750413

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • یسنا زنده پیدا شد
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • هلال احمر آماده باش است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد