Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا ناظری اظهار داشت: با رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان رودبار جنوب درخصوص دستگیری عاملان ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، تردد و تحرکات 5 نفر از افراد شرور مسلح این منطقه در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان رصد و مخفیگاه آنان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته با تشکیل چند تیم از ماموران پلیس رودبار جنوب، عملیات دستگیری و برخورد قاطع با این افراد، برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان داشت: ماموران با انجام عملیات غافلگیرانه و ورود به مخفیگاه آنان این 5 شرور را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیری سلاح و مهمات ممنوعه را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد شرور سوابقی از جمله سرقت مسلحانه احشام و خودرو، گروگانگیری، اخلال در نظم و امنیت عمومی، تیراندازی ایذایی و قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی و حقیقی را در کارنامه خود دارند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده دو نفر از این افراد شرور سابقه قتل نیز در پرونده خود دارند، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد چنین افرادی امنیت و آرامش عمومی را  خدشه دار کنند و پلیس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری پلیس کرمان شرور مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز