Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اصابت تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزبانان ما طبق وظیفه ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنان نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته اند.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از واحدهای مرزی استان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در منطقه ای هستیم که مابین کشور آذربایجان و ارمنستان به هردلیلی مناقشه رخ داده و ما آرزو داریم این موضوع به زودی به پایان برسد و ملت هر دو کشور آسوده باشند و امنیت و آرامش در منطقه برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۹ روز است که دو کشور در منطقه در حال جنگ هستند و ما برای انسان هایی که کشته شدند، ناراحت هستیم، گفت: در این تبادل آتش، تعدادی از گلوله توپ ها و راکت های آنها به صورت‌ سهوی به خاک ما اصابت کرده است و مرزبانان کشور ما هم طبق وظیفه ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنان نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته اند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مقرر شده زاویه تیر اندازی دو طرف اصلاح شود، اظهارکرد: کشاورزان، کارگران و مرزنشینان در منطقه فعال هستند و همچنین مرزبانان ما با هوشیاری، آرایش لازم را اتخاذ کردند و رصد و اشراف کامل بر مرزها دارند.

رضایی گفت: در منطقه مرزی،یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنان نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.

وی همچنین عصر دیروز به همراه سردار احمد علی گودرزی - فرمانده مرزبانی ناجا - و سردار حسین عبدی - فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی - از  نوار مرزی «خداآفرین» بازدید کرد.

جانشین فرمانده ناجا در این بازدید اظهارکرد: مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان که بنا به دلایلی آغاز شده است امیدواریم هر چه زودتر پایان یابد و امنیت دوباره به مرزهای این دو کشور بازگردد.

وی ادامه داد: از آغاز درگیری بین این دو کشور تعدادی گلوله های توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران برخورد کرده که مرزبانان ما بر حسب وظایف خود تذکرات لازم را صادر کرده اند تا زاویه تیراندازی را رعایت کنند من بعد شاهد این قبیل حوادث در مرزهای کشور عزیزمان نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رضایی در پایان این بازدید ضمن شرکت در کمیسیون عملیات از تلاش مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزها قدردانی و بر نقش آفرینی مسئولانه و متعهدانه آنان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصابت گلوله جانشین فرمانده ناجا منازعه جمهوری آذربایجان و ارمنستان جانشین فرمانده ناجا دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ارمستان با جمهوری آذربایجان
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟