Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا، جو بایدن دیشب (۱۵ مهر) در مصاحبه با شبکه ان بی سی از تصمیم پزشکان ترامپ برای عدم افشای جزئیات پرونده پزشکی رئیس‌جمهوری آمریکا دفاع کرد و گفت: من از اینکه تمامی جزئیات (پرونده ترامپ) منتشر نشده انتقاد نمی‌کنم. (انتشار این جزئیات) پیامدهایی برای رئیس‌جمهوری و امنیت ملی دارند.

نامزد ۷۷ ساله دموکرات‌ها تأکید کرد که نیازی به انتشار لحظه به لحظه روند درمان ترامپ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دیروز در جمع حامیان خود گفته بود که مناظره دوم بین او و ترامپ در صورت تداوم بیماری رئیس‌جمهوری آمریکا، نباید برگزار شود.

انتقادها از رفتار ترامپ در برداشتن ماسک هنگام بازگشت به کاخ سفید و گفته‌های او در مورد تسلیم نشدن به ویروس کرونا ادامه دارد. گروهی از جمهوری‌خواهان مخالف ترامپ که در قالب پروژه لینکلن به اردوی بایدن پیوسته‌اند با توییت یک آگهی انتقادی و با اشاره به تعداد جانباختگان ویروس کرونا، دونالد ترامپ را مسئول فوت بیش از ۲۰۰ هزار آمریکایی دانستند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

از سوی دیگر فهرست مقام‌ها و دست‌اندرکاران کاخ سفید که به ویروس کرونا آلوده ‌شده‌اند روز به روز طولانی‌تر می‌شود.

دیشب مقام‌های ارشد دولت آمریکا تائید کردند که استیفن میلر مشاور سیاسی و نویسند ارشد سخنرانی‌های ترامپ نیز به ویروس کرونا آلوده شده و نتیجه آزمایش او مثبت بوده است. وی در بیانیه‌ای تأکید کرد: در پنج روز گذشته دورکاری کرده و از دیگران دوری کرده بودم تا اینکه امروز نتیجه آزمایش کووید ۱۹ مثبت اعلام شد و در قرنطینه‌ام.

به نوشته نیویورک تایمز، بسیاری از دفاتر کاخ سفید خالی است و کارکنان این نهاد در خانه به انتظار نشسته‌اند تا دوره سرایت ویروس به پایان برسد.

در آستانه برگزاری تنها مناظره انتخاباتی میان معاونان نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه، تصاویر منتشر شده از محل برگزاری این رخداد نشان می‌دهد که با وجود مخالفت تیم معاون ترامپ، طلق های محافظتی در کنار تریبون‌های کاملاً هریس و مایک پنس نصب شده است.

در حالی که کمتر از چهار هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که دونالد ترامپ با اختلاف ۱۶ درصد از رقیب دموکرات خود عقب افتاده است؛ موضوعی که به اعتقاد کارشناسان دردسر تازه‌ای را برای رئیس‌جمهوری آمریکا و نامزد جمهوری خواهان ایجاد کرده است.  

رئیس جمهوری آمریکا که همواره تقلب در انتخابات ۱۳ آبان را مطرح کرده است، بار دیگر گفت: رأی‌گیری پیش‌رو، فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد بود.

دونالد ترامپ دیشب توئیت کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر از ساکنان کارولینا فرم‌های ثبت نام انتخاباتی نادرستی را دریافت می‌کنند. ۲ هزار رأی دهنده در بخش لس آنجلس برگه‌های رأی ناقص بدون هیچ راهی برای رأی دادن به رئیس جمهوری دریافت کردند.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۳ آبان ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ جو بایدن نظرسنجی پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ جو بایدن نظرسنجی ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ جو بایدن نظرسنجی اخبار کنکور رئیس جمهوری آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها

نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور نسبت به جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید، از حمایت تعداد بیشتری از رای دهندگان برخوردار است.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس این نظرسنجی که از ۱۸ تا ۲۳ آوریل انجام شد و شامل ۹۶۷ رأی دهنده ثبت نام شده بود، با ضریب خطای آماری ۳.۸ درصد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت کردند و در عین حال، ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان از بایدن حمایت کردند.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار شود و رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه هستند.

هر دو نامزد قبلاً تعداد کافی رای را از انتخابات مقدماتی دریافت کرده اند تا نامزدی احزاب خود را تضمین کنند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

پیش از این مارینا هاید، ستون نویس روزنامه گاردین در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نامزد‌های آن به این نکته اشاره می‌کند که دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن هر دو مسن هستند و در همین حال، یکی تقریبا مرتکب کودتا شده و دیگری از مشکلات حافظه رنج می‌برد. مسئله‌ای که انتخاب را برای رای‌دهندگان آمریکایی دشوار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید