Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-04@13:50:27 GMT

قاب پلاستیکی سرفیس دو تَرک می‌خورد!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۱۶۲

قاب پلاستیکی سرفیس دو تَرک می‌خورد!

ایتنا - برخی کاربران موبایل «سرفیس دو» ادعا می‌کنند، قاب پلاستیکی دستگاه در اطراف پورت شارژ ترک می‌خورد.

موبایل تاشوی «سرفیس دو» مایکروسافت پس از رونمایی، توجه بسیاری از کارشناسان را جلب کرد. این دستگاه حتی در حالت بسته نیز نازک‌تر از موبایل‌های دیگر است.

به گزارش ایتنا از مهر، اکنون به نظر می‌رسد هرچند نازکی دستگاه بسیار جالب است اما در بلند مدت به یک نقص تبدیل می‌شود زیرا برخی کاربران متوجه ترک های ریزی در پلاستیک اطراف پورت شارژ این دستگاه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته عرضه یک دستگاه ۱۴۰۰ دلاری با قاب پلاستیکی چندان جالب به نظر نمی‌رسد. برخی کاربران ادعا می‌کنند هنگامیکه سعی در وارد کردن شارژر به دستگاه داشتند، این ترک‌ها ایجاد شده‌اند. برخی دیگر نیز ادعا می‌کنند  زمانیکه موبایل در جیب شان بوده، ترک‌ها به وجود آمده‌اند.

به نظر می‌رسد دلیل ظهور این ترک‌ها نازکی قاب پلاستیکی اطراف پورت شارژ است. اگر قاب سرفیس دو از جنس فلز ساخته می‌شد، چنین ترک‌هایی به وجود نمی‌آمدند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تبلت سرفیس دو قاب گوشی سرفیس دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب و تجزیه می‌کند
  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب می‌کند
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز