Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فاطمه پاکمند؛ حقیقی‌ها امروز حدود ۱۸۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۱ هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۶ درصد یعنی ۹ هزار و ۶۱۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «فرآورده های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «محصولات شیمیایی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبملت

سه نماد «وبملت»، «کاما» و «وتجارت» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «فولاد»، «بپاس» و «کویرح» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک ملت حدود ۱۲۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی فولاد مبارکه اصفهان با برتری ۹۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

 امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۲نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۸۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۴۰میلیارد تومان بود.

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۱۴ مهرماه) آخرین ارزش سهام عدالت اعلام شد سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ ۲۰درصد صف‌های خرید بورس امروز را سیمانی‌ها قبضه کردند نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ بورس تهران بدون فرابورس سبزپوش شد رشد ۱۴درصدی «وتجارت» در سه روز/ عدم تمایل حقوقی‌ها به سهام بانک تجارت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملت پول سرمایه سهام بورس بازار سهام فرابورس وبملت وتجارت کاما قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بازار سهام حقوقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۱۴ هزار معامله، افزون بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «تجلی، حسینا و فجهان» بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید