Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@04:16:20 GMT

سریال شهید نادر مهدوی ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۵۲۹

سریال شهید نادر مهدوی ساخته می‌شود

به گزارش سیمافیلم، سریالی با محوریت دلاوری‌های شهید نادر مهدوی توسط مهدی جعفری کارگردان «بیست و سه نفر» در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

مهدی شفیعی تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق گفت: تحقیق و پژوهش این سریال با مراجعه به منابع مکتوب و همچنین گردآوری اسناد تصویری از شجاعت‌های نادر مهدوی و یارانش در رویارویی با نیروهای آمریکایی و همچنین دفاع از حریم آبی کشور توسط دلاورمردان نیروی دریایی از مدت‌ها پیش آغاز شده و توسط مریم امینی به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نگارش این سریال بیان کرد: داریوش مختاری نویسندگی این سریال را برعهده دارد و امیدوارم همزمان با پیشرفت متن بتوانیم اقدامات خود را در راستای تولید این اثر به شکل موثرتری آغاز کنیم.

شفیعی در پایان درباره کارگردانی سریال نیز اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم همزمان با نگارش به هماهنگی‌های لازم در متن و اجرا برسیم، مهدی جعفری کارگردان فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» کارگردانی این سریال را به عهده خواهد داشت و از هم‌اکنون در کنار تیم نگارش است.

این سریال براساس رویارویی با زیاده‌خواهی‌های آمریکا در خلیج‌فارس توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و ارتش با محوریت شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

شهید نادر مهدوی فرمانده ناوگروه دریایی ذوالفقار، وابسته به منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. وی ۱۶ مهرماه ۱۳۶۶ در جریان درگیری چندین ساعته با ناوها و هلی‌کوپترهای آمریکایی به شهادت رسید. نادر مهدوی یک فروند هلی‌کوپتر سوپرکبرا ارتش آمریکا را سرنگون کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: شهید نادر مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان ناظر، پژوهشگر و استاد متون عرفانی و آثار محیی الدین ابن عربی، از سوی انتشارات سلوک ما وارد بازار نشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب دو جلدی در 1240 صفحه نگارش یافته است و مشتمل بر تحقیقات گسترده و با استناد به بیش از 300 منبع نگارش یافته است و کم و بیش نظرات جمعی از شارحان فصوص همچون کاشانی و قیصری و ابن ترکه اصفهانی و مهائمی و جامی و بالی افندی و نابلسی را نیز در بر دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی