Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان به سوفیا ورگارا رسید که از قضا بازیگر سینما نیست و تمام درآمدش را از تلویزیون به دست آورده است.
به گزارش آریا، در فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان نام‌های مشهوری چون آنجلینا جولی، مریل استریپ و نیکول کیدمن به چشم می‌خورد که البته هیچ‌کدام در یک سال گذشته به اندازه سوفیا ورگارا بازیگر سریال «خانواده مدرن» درآمد نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به روال هر سال مجله فوربس فهرستی از پردرآمدترین بازیگران زن منتشر کرده است. فهرست امسال متفاوت و به نوعی شگفت‌انگیز است چرا که پردرآمدترین بازیگران جهان امسال بیش از هر سال دیگر وابسته به تلویزیون و سرویس‌های آنلاین استریم ویدئو مثل نتفلیکس هستند.
ورگارا که اکنون در شوی تلویزیونی «آمریکاز گات تلنت» هم داور شده است، طی 12 ماه ( از ژوئن 2019 تا ژوئن 2020) بیش از 43 میلیون دلار درآمد داشت. بخش عمده این درآمد از بازی در سریال «خانواده مدرن» به دست آمد که برای هر قسمتش 500 هزار دلار دستمزد گرفته است. دستمزدش در شوی «آمریکاز گات تلنت» هم چیزی حدود 10 میلیون دلار برای هر فصل است.
پس از ورگارا در فهرست آنجلینا جولی را داریم که تقریبا تنها بازیگر فهرست است که کل درآمدش از آثار سینمایی به دست آمده است. جولی در یکسال بیش از 35 میلیون دلار دستمزد گرفت که بخش عمده‌اش برای بازی در سریال ابرقهرمانی «اترنالز/ جاودانگان» بود.
مریل استریپ هم پس از سال‌ها به فهرست پردرآمدترین بازیگران زن پیوست و با درآمد 24 میلیون دلاری در رده پنجم قرار گرفت.
الن پامپئو ستاره سریال «آناتومی گری» نیز با درآمد 19 میلیون دلاری در رده هشتم فهرست قرار دارد. او برای بازی در هر قسمت از این سریال 550 هزار دلار دستمزد می‌گیرد.
سریال «سرگذشت ندیمه» هم در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. الیزابت ماس به لطف بازی در این سریال و البته فیلم پرفروش «مرد نامرئی» به جمع بازیگران پردرآمد جهان پیوسته است. او برای هر قسمت از این سریال 1 میلیون دلار دستمزد گرفته است.
از دیگر شگفتی‌های فهرست پردرآمدترین بازیگران زن می‌توان به غیبت اسکارلت جوهانسون اشاره کرد. جوهانسون سال گذشته عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان را از آن خود کرده بود.
با اینکه اختلاف دستمزد زنان و مردان بازیگر در سال‌های اخیر جنجال‌های زیادی به پا کرده است، با نگاهی به فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد تبعیضی عیان در این زمینه دیده می‌شود. در حالی که 10 بازیگر مرد پردرآمد در مجموع چیزی فراتر از نیم میلیارد دلار دستمزد گرفته‌اند، مجموع دستمزد زنان بازیگر 254 میلیون دلار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پردرآمدترین بازیگر زن جهان فهرست پردرآمدترین بازیگران دلار دستمزد میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • آخر هفته چی ببینیم؟