Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:35:08 GMT

حوزه‌های ورزش و جوانان، همسو با هم پیش رود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۸۴۳

حوزه‌های ورزش و جوانان، همسو با هم پیش رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جمشید تقی‌زاده ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به خدمات مدیرکل اسبق همدان اظهار کرد: محسن جهانشیر یکی از مدیران بسیار لایق و نخبه ورزشی هستند که از زحمات ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی ادامه داد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان همدان در طی مدیریت خود خدمات ارزنده‌ای به جامعه ورزشی همدان ارائه کردند و زحمات وی در ورزش بسیار نمایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان تصریح کرد: سیاست وزرات ورزش و جوانان این است که از وجود مدیران موفق در همه استان‌ها استفاده کند و امروز حمید سیفی برای همدان می‌تواند مثمر ثمر بوده و همچنین از وجود محسن جهانشیر در یک استان دیگر بهره خواهیم برد.

وی اضافه کرد: حمید سیفی جزو قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند که امیدوارم با انتصاب ایشان، ورزش استان همدان در جایگاه ویژه و برتری قرار بگیرد.

تقی‌زاده با اشاره به اهمیت حوزه جوانان در وزرات ورزش و جوانان افزود: از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان درخواست داریم که حوزه جوانان را اولویت کاری خود قرار بدهد و حوزه جوانان و ورزش را همسو با هم پیگیری کند.

وی افزود: آقای سیفی باید، اهتمام و رسیدگی به امور جوانان، هماهنگی، رسیدگی و برنامه‎‌ریزی در این حوزه، تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان را در صدر امور خود قرار دهد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان با بیان اینکه در مجلس لایحه مبنی بر اهداف اداره ورزش و جوانان مصوب شده است، لزوم نظارت بر توسعه ورزش‌های همگانی، نظارت دقیق بر انجام و اجرا پروژه‌های ورزشی، توسعه ورزش بانوان و نظارت ادواری بر هیأت‌ها و بخش اداره ورزش و جوانان، زمینه‌سازی برای احقاق دولت الکترونیک، برنامه‌ریزی و توسعه ورزش قهرمانی را مهم دانست.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش جوانان مجلس شورای اسلامی همدان جمشید تقی زاده وزرات ورزش و جوانان جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر