Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:05:22 GMT

به پیامک کشف حجاب در خودرو چطور اعتراض کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۹۱۴

به پیامک کشف حجاب در خودرو چطور اعتراض کنیم؟

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از مردم ادعا می‌کنند برای آن‌ها پیامک طرح ناظر آمده، اما خودروی آن‌ها در محوری که در آن پیامک گفته شده و یا در جایی که به آن‌ها اعلام شده، نبودند. این افراد باید چه کنند؟ اظهار داشت: افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال می‌شود باید به مراکز پلیس مراجعه کنند، حال امکان دارد برخی افراد اعتراض داشته باشند و بگویند این پیامک به اشتباه برای ما ارسال شده است که در این صورت آن‌ها باید به پلیس امنیت اخلاقی و یا کلانتری‌ها مراجعه کنند و فرم اعتراض را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراکز پلیس وقتی که مراجعه کننده به این پیامک اعتراض داشته باشند بلافاصله یک فرم دریافت می‌کند و مراجعه کننده دلیل اعتراض خود را بر فرم می‌نویسد.

رحیمی گفت: ما اگر مدرکی مبنی بر صحت پیامک در سامانه خودمان پیدا کنیم به آن فرد ارائه می‌دهیم در غیر این صورت مصداق ما ادعای فرد است و برای او رفع سوءسابقه ثبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود یا مأموران؟ گفت: این تخلفات به صورت دستی توسط مأمورین ما ثبت می‌شوند و دوربین‌ها تخلفات منجر به پیامک طرح ناظر را رصد نمی‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیامک کشف حجاب خودرو اعتراض مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد