Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و قانون انتخابات شوراها در مجلس در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (16 مهرماه) در نشست با شوراهای بخش مرکزی و ماژان خوسف، اظهار کرد: مجلس و شورا، هووی یکدیگر نیستند بلکه همه با هم همکار و به دنبال تقویت هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری  و اصلاح قانون انتخابات شوراها در مجلس در دست پیگیری است، گفت: یکی از مسائلی که در شوراها با توجه به فسادها مطرح است، تشدید نظارت ها است.

 

خسروی اسفزار با اشاره به کمبود اعتبارات تخصیصی به شوراها، گفت: کمبود اعتبارات تخصیصی به شوراها در تهران مطرح شده و پیگیری می شود چراکه شوراها حلقه ربط طرح مسائل و مشکلات مردم هستند.

 

وی به خرید محصولات کشاورزی توسط تعاونی ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هفت تُن زرشک کشاورزان استان در فصل برداشت در انبارها مانده است که با پیگیری های انجام شده مقرر شد زرشک ها  توسط سازمان تعاون روستایی ایران خریداری شود.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزان در حوزه قنوات، گفت: استاندار خراسان جنوبی از طریق رئیس مجلس، مقام معظم رهبری و  صندوق توسعه ملی برای جایگاه و اهمیت قنوات در استان کویری خراسان جنوبی تقاضایی داشته اند که بعد از حصول نتیجه روند اداری آن دنبال خواهد شد.

 

خسروی اسفزار در این جلسه بر بومی گزینی  مردم منطقه خوسف برای معادن تاکید کرد و گفت: بومی گزینی، مطالبه بر حق شوراها و مردم است و فرماندار خوسف باید مطالبات کارگران کارخانه چُدن را برای قراردادهای کاری پیگیری کند چراکه  برخی  در خوسف می گویند در کارخانه چدن خوسف با کارگران همانند برده رفتاد می شود که من پیگیر این مسئله هم هستم.

 

 وی در پاسخ به مطالبه شوراها برای حذف شرط مدرک لیسانس برای انتخاب شوراها در روستا، گفت: این موضوع در مجلس پیگیری خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی می گویند ارزش افزوده مالی در  شهر بیرجند نسبت به خوسف بیشتر است، افزود: برای حل این مشکل در خوسف باید تسهیلات سرمایه گذاری برای شهرستان پیگیری شود.

 

خسروی اسفزار تصریح کرد: شوراها جمع دلسوز مردم هستند لذا باید با همدلی و وحدت، مشکلات مردم را رفع  و  سوظن ها و بدبینی ها را برطرف کنند.

 

در این جلسه شوراها بر نواقص حضور و بازدیدهای وزیر جهاد کشاورزی اشاره کردند و خسروی در پاسخ گفت: نواقص این سفر  سبب نارضایتی هایی شده  که این نواقص  تقدیم استاندار خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این جلسه تصریح کرد: برای تکمیل بیمارستان خوسف و ایجاد پاسگاه انتظامی در مجلس پیگیری های لازم انجام شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین خسروی خوسف نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس خراسان جنوبي بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان های بیرجند اصلاح قانون انتخابات خسروی اسفزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود