Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ پنجشنبه ۳۰ مردادماه در ۱۸ حوزه امتحانی با حضور حدود ۲ هزار و ۱۰۰ داوطلب برگزار شد.

بر اساس دفترچه انتخاب رشته در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ظرفیت پذیرش، تعداد ۲۴۶ نفر در ظرفیت آزاد و ۱۰۷ نفر در ظرفیت بومی و در مجموع ظرفیت امسال ۳۵۳ نفر برای رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است: با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش سهمیه بومی و حذف شرط احراز ۸۵ درصد نمره حد نصاب علمی برای متقاضیان استفاده از این سهمیه، تمام داوطلبان سهمیه های آزاد، رزمندگان (۲۵ درصد و ۵ درصد) مازاد نیروهای مسلح و استعداد درخشان که مجاز به انتخاب رشته/محل بوده و انتخاب های خود را در بازه ۳۱ شهریور تا ۱۲ مهر انجام داده اند و تمامی واجدین شرایط استفاده از سهمیه بومی می توانند دوباره انتخاب رشته کنند.

این دسته از افراد در صورت تمایل می‌توانند از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ نسبت ویرایش اولویت های انتخابی قبلی یا انتخاب اولویت های جدید از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اقدام کنند.

همچنین جداول جدید ظرفیت های غیربومی و بومی رشته /محل ها و اعلام نیاز آموزشی و درمانی تعهدات سهمیه بومی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

در رشته ارتودانتیکس ظرفیت آزاد ۱۷ نفر و ظرفیت بومی یک نفر، رشته اندودانتیکس ظرفیت آزاد ۳۵ نفر و ظرفیت بومی ۸ نفر، رشته بیماری های دهان و فک و صورت ظرفیت آزاد ۲۳ نفر و ظرفیت بومی ۱۵ نفر، رشته آسیب شناسی دهان و فک و صورت ظرفیت آزاد ۸ نفر و ظرفیت بومی ۱۲ نفر،  رشته پروتزهای دندانی ظرفیت آزاد ۲۹ نفر و ظرفیت بومی ۱۱ نفر است.

در رشته پریودانتیکس ظرفیت آزاد ۲۵ نفر و ظرفیت بومی ۱۲ نفر، رشته جراحی دهان و فک و صورت ظرفیت آزاد ۳۹ نفر و ظرفیت بومی ۱۱ نفر، رشته دندانپزشکی ترمیمی ظرفیت آزاد ۳۰ نفر و ظرفیت بومی ۱۰ نفر، رشته دندانپزشکی کودکان ظرفیت آزاد ۳۰ نفر و ظرفیت بومی ۷ نفر، رشته رادیولوژی دهان و فک و صورت ظرفیت آزاد ۲۰ نفر و ظرفیت بومی ۴ نفر است.

اعلام نیاز آموزشی و درمانی تعهدات قانون اصلاح بند ۳ ماده واحده قانون برقراری عدالت نیز تعداد ۹۱ در ۲۶ دانشگاه است.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1075698 برچسب‌ها مرکز سنجش آموزش پزشکی کنکور دندان‌پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی کنکور دندان پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی نفر و ظرفیت بومی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳