Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:59:24 GMT

پزشک به هیئت مدیره باشگاه سپاهان بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۶۳۶

پزشک به هیئت مدیره باشگاه سپاهان بازگشت

تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان ایجاد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در راستای همکاری و استفاده از ظرفیت‌های راهبردی و مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بر این ایده بود که با استفاده از توانمندی‌های یکی از مدیران شایسته و ورزشی این اداره کل در عضویت هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این مسیر را هموارتر و کاربردی تر و این هماهنگی را جامع‌تر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علی رغم بررسی‌های متعدد و پیگیری‌های لازم، به دلیل منع انتصاب کارکنان دولت، موضوع قابل حل نبود و بر همین اساس آقای سیدعلی پزشک از مدیران توانای شرکت فولاد مبارکه اصفهان که پیش از این نیز در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مسئولیت داشت، مجدداً به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمدند و همچنین براساس حکمی از سوی آقای محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، آقای مجید رحیمی زاده بعنوان مشاور فنی ورزشی این باشگاه و مسئول انجمن هندبال سپاهان، همکاری و هم اندیشی خود را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه خواهند.

کد خبر 448581

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان صدای سپاهان هيئت مديره هیئت مدیره باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت مدیره باشگاه باشگاه سپاهان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی