Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری به همراه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از بخش های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان ری ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: به راستی کار در بهشت زهرا(س) به ویژه در شرایط بحران کاری سخت و طاقت فرسا است و زحمات پرسنل بهشت زهرا(س) و در راس آن مدیرعامل این سازمان در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

وی افزود: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا(س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می‌شود.

جلالی در مورد فعالیت ۹ ماهه بهشت زهرا(س) در بحران کرونا تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا(س) از اولین روزهای این بحران آغاز شده و همچنان با تلاش و زحمات عزیزانی که با جان و دل به شهروندانی که به دلیل کرونا حتی خانواده خودشان از متوفیان دوری می کنند، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می‌دهند.

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری در خصوص خدمات سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: یکی از مراکزی که در بحران کرونا زحمات و فعالیتش افزایش داشته سازمان بهشت زهرا(س) است و ما وظیفه خود دانستیم که برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به ویژه مدیرعامل این سازمان در بهشت زهرا(س) حاضر شویم و رو در رو با همکاران و تلاشگران خاموش در عرصه خدمات رسانی به مردم در این بحران دیدار کنیم و به آنان خداقوت بگوییم.

وی افزود: با بازدیدی که از قسمت های مختلف مجتمع عروجیان انجام شد و همچنین بنا به گزارش مدیران ارشد ستاد کرونای استان تهران رعایت دستروالعمل ها و پروتکل های  بهداشتی در بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است که مدیریت عالمانه و با برنامه سازمان بهشت زهرا(س) آن را محقق کرده است.

وی افزود: مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا و تکریم خانواده های داغدار نقطه قوت نظام اسلامی است و بایستی الگوی سایر دستگاه‌ها باشد .

دادستان شهرستان ری با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در بهشت زهرا(س) باعث افتخار و عزت کشور عزیزمان است گفت: من پس از بازدید از بهشت زهرا(س) و دریافت گزارش عملکرد این سازمان در بحران کرونا پیشنهاد دادم تا این موارد رسانه ای شود و مردم در جریان حماسه ای که توسط این پرسنل شریف و زحمتکش انجام شده است، قرار گیرند.

وی افزود: اینکه در حکومت اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا(س) در این بحران بی سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

دادستان شهرستان ری در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما  به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان تمامی دستورالعمل های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا(س) از جمله دستگاههایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را اجرا می کند.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارش جامعی در خصوص اقدات صورت گرفته و برنامه های مدیریتی سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از جان شهروندان و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از برنامه های اصلی و راهبردی ما در بحران کرونا بوده و کارکنان بهشت زهرا(س) از ابتدای این بحران درکنار شهروندان و مراجعه کنندگان داغدار بوده وبدون وقفه و با ایثارگری به خدمات رسانی می پردازند و این بحران همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1075714 برچسب‌ها سازمان بهشت زهرا کرونا ویروس قربانیان کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا سازمان بهشت زهرا کرونا ویروس قربانیان کرونا پروتکل های بهداشتی دادستان شهرستان ری سازمان بهشت زهرا س بحران کرونا بهشت زهرا س خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق

علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: نخستین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان بافق در امسال، با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۴، برگزار شد و در این شهرستان از سال گذشته تاکنون چهار اردوی جهادی دامپزشکی برگزار شده است. 

او افزود: در این اردو برای بیش از ۱۰ هزار راس دام خدمات واکسیناسیون رایگان دام، سم پاشی بدن دام و همچنین ویزیت رایگان دام صورت پذیرفت. 

فاتحی نیا بیان کرد: اردوی جهادی بافق یک روزه بود که در آن بیش از ۱۲ نفر از همکاران دامپزشکی با مشارکت بسیج، خدمات رسانی کردند. 

او گفت: در سال گذشته ۳۸ اردوی جهادی دامپزشکی در استان برگزار شده که بیش از ۲۰۰ هزار راس دام خدمات را دریافت کردند. 

مدیرکل دامپزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو‌ها خدمات رسانی به دامداران خرد روستایی و عشایر به منظور تولید بهتر و افزایش بهره وری است.

گفتنی است در حاشیه این اردو، مدیرکل دامپزشکی استان یزد با خانواده شهید جهادگر عبدالرضا عابدی دیدار کرد. 

 در این دیدار فاتحی نیا گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است و خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

همسر شهید عابدی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت‎.

در پایان از طرف اداره کل دامپزشکی لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد‎. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر