Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمانشاه گفت: اگر طرحی را ارائه می دهیم که جزو بهترین طرح ها در کشور است و نفع آن به مردم می رسد، برخی ها متاسفانه سنگ اندازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،سعید طلوعی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: خیابان مدرس کرمانشاه نقشی تجاری دارد و مقصد تمام مسافران در این خیابان بحث خرید و بازار است و این خیابان عبوری محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس افزود: در بسیاری از شهرهای کشور این طرح به خوبی اجرا شده است و درصدد هستیم تا خیابان مدرس کرمانشاه را به پیاده راه تبدیل کنیم.

وی ضمن تشریح این طرح خاطر نشان کرد: اجرای این طرح ممکن است سختی هایی در پیش داشته باشد و در ابتدا مقاومت هایی صورت گیرد اما با اجرایی شدن آن طرح ماندگاری خواهد بود.

طلوعی با تصریح اینکه طرح پیاده راه مدرس ۱۸۰۰ متر است، افزود: نهادینه کردن فرهنگ پیاده روسازی، عدم استفاده از خودروهای شخصی و استفاده از حمل و نقل عمومی از جمله اهداف اجرای این طرح است.  

شهردار کرمانشاه ادامه داد: این طرح از لحاظ منظر شهری، تابلوها و مبلمان شهری اجرا و اصلاح می شود و به واسطه اجرای این طرح مغازه های تجاری موجود رونق پیدا می کنند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه مشاور طرح سه سناریوی پیشنهادی را ارائه داده است، عنوان کرد: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته یک سناریو به عنوان طرح نهایی انتخاب شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس امکان حمل و نقل عمومی را به صورت ویژه دیده ایم و برای تردد وسایل شخصی محدودیت اعمال خواهد شد.

طلوعی با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی برای اجرای این طرح صورت خواهد گرفت، گفت: از طریق رسانه ها به ویژه صدا و سیما، توزیع بروشور، نصب بیلبوردهای تبلیغی، و ... در این زمینه اغناسازی و اطلاع رسانی ویژه صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه ها را وسیع کرد و بپذیریم کارهای بزرگ باید در کرمانشاه اجرا شود، افزود: من در شهر کرمانشاه از این موضوع رنج می برم که اگر طرحی را ارائه می دهیم که جزو بهترین طرح ها در کشور است و نفع آن به مردم می رسد، برخی ها متاسفانه سنگ اندازی می کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهردار کرمانشاه اجرای این طرح خیابان مدرس پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»