Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند، تحریک روبه‌فزون بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و بحران اقتصادی در کنار آمار ابتلا به کرونا، همگی "اسرائیل" را به یک جنگ داخلی نزدیک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، در حالی که تظاهرات علیه نتانیاهو به ویژه در تل‌آویو، حیفا و قدس اشغالی ادامه دارد، یائیر لاپید، رهبر مخالفان دولت از حزب آبی-سفید و حزب کار خواهان این شد که روز دوشنبه به پیشنهاد سلب رای اعتماد از کابینه نتانیاهو رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، صدها تظاهرکننده مسیری را از میدان "هابیما آغاز کرده و چند ساعت با طی کردن خیابان‌های تل‌آویو مسافت ۱۱ کیلومتری را پشت سر گذاشتند. پلیس مسیر آنها را در جاده "روتشیلد" مسدود کرد اما آنها موانع را برداشته و به مسیر خود ادامه دادند.

روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه اظهار کرد: هیچ کسی دوست ندارد در جایی زندگی کند که آشوب بر آن حاکم است.

ریولین افزود: گفتگوی سیاسی شکل گرفته درباره رویکردهای مبارزه با ویروس کرونا را با نگرانی دنبال می‌کنم.

روز سه‌شنبه نیز مخالفان نتانیاهو و عملکرد او در مدیریت ویروس کرونا با وجود تمدید محدودیت‌های مربوط به برگزاری تجمع‌ها به دلیل شرایط فوق‌العاده، علیه او تظاهرات کردند.

تعدادی از معترضان با در دست داشتن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و صف بستن در خیابان‌ها و میدان‌ها ضمن رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک در شهر قدس تجمع کردند.

در تصاویری که توسط یک پهپاد از شهر تل‌آویو گرفته شده بود، تجمع تعدادی از معترضان که ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کرده بودند، مشاهده شد.

عکاس خبرگزاری فرانسه در تل‌آویو از وقوع درگیری‌هایی میان پلیس و معترضانی خبر داد که قصد عبور از محدوده امنیتی تعیین شده برایشان و آغاز راهپیمایی در خیابان‌های این شهر را داشتند.

این تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها عبارت "ظالم! استعفا بده!" نوشته شده بود، همچنین آنها یک کاریکاتور از نتانیاهو پشت میله‌های زندان در دست داشتند که به محاکمه فعلی او به اتهام رشوه گرفتن، کلاه‌برداری و خیانت در امانت اشاره داشت.

میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: معترضان بر خلاف قوانین، اصول و پروتکل‌ها در راهپیمایی شرکت کردند، پلیس به این وضعیت رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که موج اعتراضات و نارضایتی ساکنان اراضی اشغالی ضد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در ناکارآمدی در مدیریت جنگ غزه و آزادی اسرای صهیونیسیتی و بحران اقتصادی روز به روز ابعاد جدی‌تری یافته است، منابع خبری از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

پایگاه خبری روسیا الیوم بامداد شنبه به نقل از نیویورک تایمز گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در هفته پیش رو به تل آویو سفر می‌کند تا مذاکرات آزادی اسرا و عملیات احتمالی در رفح را بررسی کند.

این هفتمین سفر بلینکن به منطقه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی ضد اسرائیل در روز ۱۵ مهر سال گذشته است.

کد خبر 6089421

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین