Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: مربیان تابع مقررات نقل و انتقالات نیستند، اما قرارداد، حاکم بر وضعیت آنها با باشگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جمشید نورشرق در مورد وضعیت محمود فکری برای پیوستن به استقلال و شکایت باشگاه نساجی اظهار داشت: ما مقرراتی به نام نقل و انتقالات داریم و ضوابطی پیش بینی شده است که مربوط به بازیکنان است و مربیان تابع مقررات نیست، اما قرارداد بسته شده، حاکم بر وضعیت آنها با باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که اگر فکری با استقلال توافق کند، شما مانع خواهید شد، یا خیر، گفت: به هیچ وجه. اگر توافقی بین باشگاه سابق برای جدایی صورت بگیرد و باشگاه سابق از حقوق خودش صرفنظر کند، او می‌تواند با باشگاه جدید قرارداد ببندد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه یا مربی می‌توانند در کمیته تعیین وضعیت طرح دعوا کنند، اما امیدواریم توافق صورت بگیرد و کار به این مسائل کشیده نشود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر 6098302 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم