Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه ساماندهی گندم و آرد و نان استان تهران با اشاره به لزوم تأمین آرد اظهار کرد: تأمین آرد جهت تهیه نان به عنوان قوت غالب مردم اهمیت زیادی دارد و برخی مشکلات در حمل آرد مرتفع شده است.

وی گفت: نباید خللی در روند توزیع و حمل آرد در استان تهران به وجود آید و تمام اقدامات معطوف به انجام صحیح این امر باشد تا مشکلی در تأمین نیاز اساسی مردم بروز نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تأکید کرد: به منظور تأمین آرد مورد نیاز استان تهران از کارخانجات استان اقدامات و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا از ظرفیت داخلی استان استفاده شود؛ بر این اساس شبکه توزیع آرد ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/د/س

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم استان تهران آرد تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره

به گزارش صدای ایران از مهر،«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان