Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت کنگره باید فوراً بسته کمک ۲۵ میلیارد دلاری جدید برای ایرلاین‌های آمریکا را تصویب کند تا از اخراج هزاران کارگر این ایرلاین‌ها در شرایط بحران کرونا جلوگیری شود.

درخواست جدید ترامپ تنها ساعاتی پس از آن اعلام شد که او در توئیتر خود از توقف مذاکرات با دموکرات‌ها بر سر بسته کمک کرونایی جدید خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اقدام به نظر می‌رسید کمک ۲۵ میلیارد دلاری جدید برای ایرلاین‌ها هم که بخشی از این بسته بود فراهم نخواهد شد تا از اخراج ده‌ها هزار نفر از کارکنان آنها جلوگیری شود.

اما حالا ترامپ در توئیتر خود از کنگره خواسته است فوراً برای حمایت از مشاغل ایرلاین‌ها کمک ۲۵ میلیارد دلاری جدیدی را تصویب کنند. او گفت من این بسته را همین حالا امضا خواهم کرد.

او در توییت خود نوشت: کنگره می‌تواند منابع مالی استفاده نشده بسته قبلی را به ایرلاین‌ها تخصیص دهد و برنامه جداگانه‌ای برای شرکت‌های کوچک در نظر بگیرد.

امریکن ایرلاینز و یونایتد ایرلاینز هفته گذشته اخراج ۳۲ هزار نفر از کارگران خود را آغاز کردند اما اعلام کردند در صورتی که بسته کمک جدید به دست آنها برسد این روند را معکوس خواهند کرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075745 برچسب‌ها دونالد ترامپ ایرلاین اقتصاد آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا دونالد ترامپ ایرلاین اقتصاد آمریکا ۲۵ میلیارد دلاری ایرلاین ها بسته کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که این جنبش یک سری تماس با میانجی‌گران و جناح‌های مقاومت داشته است که بر جدیت و مثبت بودن موضع جنبش قبل از دور کنونی مذاکرات صحه می‌گذارد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، او افزود: پیش از اعزام هیات به قاهره، جلسات و رایزنی‌های فشرده‌ای را بین داخل و خارج از کشور انجام داده و از مواضع مثبت و منعطف وی با اهمیت تکیه بر اولویت جنبش در توقف تجاوز به فلسطینیان الهام گرفته‌ایم. این یک موقعیت اساسی و منطقی است و پایه و اساس آینده‌ای با ثبات‌تر را می‌گذارد.

هنیه با اشاره به عدم تمایل صهیونیست‌ها برای توقف جنگ و حمله به رفح، پرسید: اگر آتش‌بس اولین نتیجه آن نباشد، معنای توافق چیست؟

هنیه تاکید کرد که جهان به گروگان یک دولت افراطی تبدیل شده است که مشکلات و جنایات زیادی در غزه دارد و رئیس آن می‌خواهد برای ادامه تجاوز و گسترش دایره درگیری توجیهات دائمی ابداع و تلاش‌های میانجی‌ها و طرف‌های مختلف را خراب کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: آمریکا که این اشغالگران را پوشش داده است، به جای در اختیار گذاشتن سلاح‌های تخریبی و کشتتر جمعی، باید جلوی آن را بگیرد.

هنیه بار دیگر تاکید کرد که جنبش همچنان مشتاق دستیابی به یک توافق جامع و بهم پیوسته است که به تجاوز پایان می‌دهد، عقب نشینی ارتش صهیونیستی را تضمین می‌کند و به یک توافق جدی مبادله اسرا دست می‌یابد.

دیروز شنبه هیاتی از جنبش حماس و مقامات قطری و آمریکایی برای شرکت در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا وارد قاهره پایتخت مصر شدند در مقابل، رژیم صهیونیستی از اعزام هیات خود خودداری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی