Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: استان مرکزی آبرسانی به ۳۵ روستای محروم سیستان و بلوچستان را در قالب طرح " نذر طفل رباب" برعهده گرفته است.

حجت الاسلام تاج آبادی افزود: مشکل آب ۳۵ مردم این روستا با فعالیت جهادی و مردمی با مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برطرف می‌شود درحالی که اگر دولت این طرح را با بخش خصوصی انجام دهند بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اضافه کرد: مردم استان مرکزی برای آب رسانی به این ۳۵ روستا کمک‌های خوبی داشته اند و همچنین ۶۰ مسجد استان برای اجرایی این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: قطعا این کمک‌های بی دریغ ادامه دارد و می‌تواند باعث خودباوری، خوداتکایی و ایجاد انقلابی در عدالت اجتماعی شود همچنان که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، با شما زنان و مردان مومن در این زمینه پیشرفت می‌کنیم.

او ادامه داد: پس از سیلی که به سیستان و بلوچستان خسارت و آسیب فراوان وارد کرد و جبهه فرهنگی استان به دستور مقام معظم رهبری که نیرو‌های مردمی را فراخوان داده بودند طی دو مرحله قرارگاه خود را در این مناطق مستقر کردیم.

حجت الاسلام تاج آباد اظهار کرد: مرحله نخست فعالیت در شهرستان دلگان آغاز شد و به شهر جلگه که دارای ۱۶ روستا حرکت کردیم و جبهه فرهنگی استان در این منطقه ۱۷ کیلومتر سیل بند احداث کرد.

او تصریح کرد: زمانی که مردم در عرصه‌های مختلف حاضر می‌شوند اگر مسئولی هم غافل بوده با جریان مردم همراه می‌شود و اگر آن مسئول توانایی کافی نداشته کنار می‌رود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: این مهم امر به معروف که بوی فعالیت‌های حزبی و تعصب به همراه ندارد و قطعا اگر فرهنگ ایثار، کار و تلاش در جامعه زنده شود جامعه حیات می‌گیرد و در این صورت جامعه اسلامی تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نذرآب استان مرکزی سیستان و بلوچستان استان مرکزی جبهه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی