Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@18:24:22 GMT

مالک باشگاه نساجی به بازیکنان روحیه داد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۳۵۵۵

مالک باشگاه نساجی به بازیکنان روحیه داد+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

دو تیم نساجی و ذوب‌آهن عصر امروز در ورزشگاه کارگران و‌ در یک‌مسابقه سه نیمه‌ای(هر نیمه سی دقیقه) به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی دو-دو رضایت دادند.

گل‌های نساجی را در این بازی مهرداد بایرامی و فرزاد زامهران به ثمر رساندند. برای ذوب آهن نیز فرشاد محمدی‌مهر و ایوان مارکوویچ گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به این که نساجی میزبان این مسابقه بود، سرپرست این تیم تدارک حضور آمبولانس هنگام بازی در ورزشگاه کارگران را دیده بود که این کار در یک بازی تدارکاتی انجام شده در نوع خودش جالب و قابل توجه بود.

* رحمان رضایی و دیگر اعضای کادر فنی ذوب‌آهن اولین نفراتی بودند که در کنار زمین چمن ورزشگاه کارگران حاضر بودند. بازیکنان تیم ذوب‌آهن زودتر از بازیکنان نساجی وارد زمین شدند و به گرم کردن پیش از مسابقه پرداختند.

* هنگام گرم کردن بازیکنان ذوب‌آهن، رحمان رضایی با بوسیدن زمین وارد مستطیل سبز شد و به سمت شاگردانش رفت و در مورد مسابقه نکاتی را به آنها منتقل کرد.

* در حالی که محمود فکری سرمربی مستعفی نساجی غایب سرشناس این مسابقه است، اما حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی دستیاران او برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه کارگران حاضر شدند.

*‌ تعدادی از بازیکنان هر دو تیم هنگام خروج از رختکن و حرکت به سمت زمین مسابقه با یکدیگر روبرو شدند و به خوش و بش پرداختند.

* علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی و رضا حدادیان مالک این باشگاه مازندرانی برای تماشای مسابقه در ورزشگاه کارگران حاضر شدند. علی امیری و حدادیان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و به خوش و بش با رحمان رضایی سرمربی این تیم پرداختند.

* رحمان رضایی و سیروس دین محمدی پیش از شروع مسابقه برای دقایقی با هم به گفت و گو مشغول بودند.

* با توجه به مساله جدایی محمودفکری، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی پیش از شروع بازی در جمع بازیکنان نساجی حاضر شد و به آنها اعلام کرد که به کار خودشان ادامه بدهند و تمرکزشان روی انجام بازی‌ها باشد و باشگاه و مدیریت نساجی از آنها حمایت خواهد کرد.

* حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی در اواسط نیمه اول نیمکت نساجی را ترک کردند و راهی رختکن ورزشگاه شدند. آن‌ها پس از گذشت دقایقی به همراه ابطحی و فاضلی به روی نیمکت تیم برگشتند.

*رسول کربکندی مربی سابق و عضو هیات مدیره فعلی ذوب‌آهن در وزشگاه حضور پیدا کرد.

*نیمه اول این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

*درجریان نیمه دوم این مسابقه، اعضای تیم شهرخودرو مشهد برای انجام تمرین وارد ورزشگاه کارگران شدند.

*در ابتدای نیمه سوم بازیکنان نساجی حلقه اتحاد زدند و با ایزدسیف‌الله پور سرپرست تیم برای لحظاتی گفت‌وگو کردند.

*در جریان نیمه سوم مسابقه حنیف عمران زاده با فریادهای خودش بازیکنان نساجی را هدایت می‌کرد. عمران زاده اعتراض خودش  به‌ عملکرد آرش افشین را به سایر اعضای کادرفنی اعلام کرد و خواستار تعویض این بازیکن نساجی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ذوب آهن نساجی محمود فکری نساجی ذوب آهن محمود فکری علی امیری بازی تدارکاتی ورزشگاه کارگران بازیکنان نساجی رحمان رضایی عمران زاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در بدترین زمان ممکن، ‏چهار روز پیش از دیدار مرگ و زندگی با رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان، در خانه اشتوتگارت 3-1 شکست خورد. ‏

همه انتظار داشتند این بازی با بردی روحیه‌بخش برای بایرن تمام ‏شود ولی سناریو دقیقا برعکس شد. توماس توخل در پایان بازی گفت ‏تیمش به راحتی می‌توانست این بازی را بازنده به پایان نرساند ولی ‏حالا که مسابقه به اتمام رسیده این شکست باید فراموش شود. ‏

می‌شد نبازیم، بی‌دقتی کردیم و مجازات شدیم
می‌شد جلوی باخت امروز را گرفت. این را همینطوری نمی‌گویم، به ‏راحتی می‌شد در این بازی نباخت. ما در نیمه دوم شانس‌های زیادی ‏هم داشتیم ولی در اواخر بازی مدت کوتاهی بی‌دقت و بدون تمرکز ‏بودیم و مجازات شدیم. ‏

بازی رئال در راه است، این بازی را باید سریع فراموش کنیم
ما باید هر چه سریع‌تر این بازی را فراموش کنیم. هر چه زودتر بهتر. ‏من همین الان به بچه‌ها گفتم امروز را باید از همین ثانیه به ‏فراموشی بسپاریم. چهار روز آینده خیلی مهم است. ‏

آیا چهارشنبه مقابل رئال، بایرن متفاوتی را خواهیم دید؟
بله. صد در صد. بعد از اینکه امروز همه مصاحبه‌های بعد از بازی را ‏انجام بدهم این مسابقه تمام می‌شود. من دیگر یک دقیقه را هم به ‏خاطر این مسابقه تلف نخواهم کرد. ‏

چرا امروز سیاست چرخشی را برای 10 بازیکن اجرا کردی؟
مربی‌ای که به اندازه کافی بازیکن در اختیارش دارد می‌تواند چنین ‏کاری بکند و من هم این کار را کردم. ‏

مصدومیت گررو چقدر وخیم است؟
حالش اصلا خوب نیست. من الان دیدم که با چوب زیر بغل راه ‏می‌رود. به احتمال زیاد بازی رئال را از دست داد. این خیلی تلخ است. ‏

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد