Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگسرای اندیشه 30 مهرماه را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «فصل همدلی» خواند و گفت: محمدعلی بهمنی، عبدالجبارکاکایی و محمدمهدی سیار هیئت داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، ناصرامین‌زاده، رئیس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی «فصل همدلی» با موضوع محوری همدلی و مواسات، گفت: این جشنواره همچنین نگاهی به عناوین صلح و آرامش، فرشته‌های زمینی(یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع‌نگاری تاریخی-ادبی دوران کرونا) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مجتبی رحماندوست دبیر علمی جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر و قاسم علی فراست نیز دبیری بخش داستان این جشنواره را برعهده دارند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 افزود: همچنین آقایان محمدعلی بهمنی، عبدالجبارکاکایی و محمدمهدی سیار هیئت داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

امین‌زاده اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران تا ۳۰ مهر، با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و نشانی به پست الکترونیک put.andisheh@gmail.com  یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی(اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.

رئیس فرهنگسرای اندیشه خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره ادبی «فصل همدلی» یازدهم آبان همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.

گفتنی است پیش از این نیز آقایان محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و شهریار عباسی به عنوان هیات داوران بخش داستان‌نویسی معرفی شده بودند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: محمدعلی بهمنی فصل همدلی رئیس فرهنگسرای اندیشه فرهنگسرای اندیشه جشنواره ادبی فصل همدلی بخش شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران از تصمیم رئیس هیئت فوتبال برای تعلیق مسابقات لیگ دو تهران قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران درباره تصمیم اخیر میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر تعلیق موقت بازی‌های لیگ دو فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور و بی احترامی به جایگاه مقام داوران فوتبال گفت: متاسفانه با استناد به گزارش ها و مستندات موجود مبنی بر برخورد نامتعارف و غیر اخلاقی مقامات رسمی یکی از باشگاه‌های دسته دوم تهران با داور مسابقه صحنه‌هایی خلق شد که افکار میلیون‌ها ورزش دوست را جریحه دار کرد؛ لذا به محض اطلاع از این درگیری ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران و ریاست کمیته انضباطی وارد عمل شده و با تدابیر به موقع ضمن صدور حکم موقت علیه عوامل متخلف به منظور دلجویی از داوران عزیز و صیانت از جایگاه رفیع آنان تمامی مسابقات استان تهران را با هدف آرامش بخشیدن به عوامل اجرایی فوتبال تهران همچنین رسیدگی دقیق تر و کامل تر اتفاقات حادث شده معلق کردند.

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

سلیمانی ادامه داد: جامعه داوری استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه میرشاد ماجدی، ریاست هیئت فوتبال استان تهران که با ورود به موقع و بدون فوت وقت خود به ماجرای اخیر که در نوع خود کم سابقه بوده و قطعاً موجب رفع تضعیف داوران خواهد شد، کمال قدردانی را از ایشان دارد و همچنین خواستار برخورد شدید با مسببان اینگونه رفتارها که البته حسابشان با مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق مدار که با وجدان و شرافت کاری تابع تصمیمات و قوانین بازی هستند جدا بوده، است، از مسئولان مربوطه می‌خواهد بدون اغماض نسبت به صدور حکم علیه متخلفان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند