Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا باعث گردید تا جدای از چالش های خاص این بیماری، نسل جدیدی از نیازها نیز در اقشار جامعه پدید آید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هلپیکال، بر این اساس، کاهش مراجعات حضوری غیر ضروری و امکان انجام و پیگیری موارد روزمره به صورت آنلاین به یکی از مطالبات مردم از مراکز دولتی و خصوصی، مراکز آموزشی و دانشگاه ها، و حتی شرکت های خصوصی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که مواجهه با مجموعه هایی که از این نیاز جدید تبعیت نکرده و همچنان اصرار بر استفاده از روش های سنتی پاسخگویی دارند به مرور زمان به کاهش محبوبیت و افزایش نارضایتی ارباب رجوع، مشتریان و مخاطبین منجر خواهد گردید.

مهندس محمد باقر صابری مقدم مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا معتقد است، ابزارهای نوین ارتباطی موجود در صنعت IT نظیر سامانه تیکتینگ هلپیکال (Helpical Ticketing System) که یکی از محصولات دانش بنیان این شرکت است به میزان قابل توجهی توانسته است مشکلات موجود در مراکز آموزشی را تحت پوشش خود قرار دهد.

تصور کنید که شما به عنوان مدیریت مرکز آموزشی، اقدام به خرید سامانه تیکتینگ دانشگاه برای کنترل و رسیدگی به درخواست ها در واحدهای مختلف سازمان خود می نمایید.

با استفاده از این سیستم تیکتینگ قادر خواهید بود تا دپارتمان ها و بخش های سازمانی مانند مدیریت، امور دانشجویی، امور فرهنگی، اساتید، واحد فناوری اطلاعات و همینطور گروه دانشجویان را در این نرم افزار تعریف کرده و پرسنل و کاربران هر یک را به آن اختصاص دهید.

از این پس بدون نیاز به مراجعه های حضوری و در هر لحظه از شبانه روز، کلیه کاربران سامانه تیکتینگ دانشگاه اعم از دانشجویان، اساتید، پرسنل و سایر مدیران قادر خواهند بود تا نسبت به ثبت درخواست های خود برای مخاطبین و بخش های مختلف اقدام نموده، از نتیچه درخواست های قبلی خود مطلع شده و به درخواست های دریافتی از سایر کاربران پاسخ دهند.

در نرم افزار تیکتینگ از اصطلاح تیکت (Ticket) به جای درخواست استفاده می شود و به عبارتی دیگر، هر تیکت یک موضوع مشخص است که نیازمند مشاهده، اقدام و رسیدن به نتیجه ای خاص است.

از جمله مزایای استفاده از نرم افزار تیکتینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

. کاهش مراجعات حضوری و به تبع آن کاهش آلودگی های زیست محیطی

. کاهش ریسک قرارگیری در معرض بیماری های واگیردار نظیر کرونا

. کاهش مکاتبات کاغذی و صرفه جویی مالی در مصرف کاغذ

. تسریع و شفاف سازی در پاسخگویی به درخواست ها و صرفه جویی در زمان

. ایجاد ساختار سازمانی و مدیریت کلیه موضوعات به یکپارچه در یک سامانه

. قابلیت نظارت بر عملکرد کلیه واحدها و کاربران

. استناد سازی غیر قابل انکار اطلاعات به دلیل عدم وجود امکان ویرایش و حذف اطلاعات

. ذخیره سازی کلیه تیکت ها و محتویات آنها برای بازه های زمانی بسیار طولانی به دلیل حجم کم محتوای ذخیره شده

. امکان جستجوی موضوعات خاص در بین میلیون ها موضوع ثبت شده در این سیستم ها

سامانه تیکتینگ هلپیکال در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب تأییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک و گواهی ثبت نرم افزار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. این محصول در سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از ۳ طرح برگزیده پارک علم و فناوری خراسان از بین ۶۰ طرح و پروژه گزینش فصل زمستان این پارک انتخاب گردید و پس از آن با ارائه راهکارهای نوین و توسعه های فنی این محصول، کسب عنوان محصول دانش بنیان برای این نرم افزار تیکتینگ (Ticketing Software System) از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در سال ۱۳۹۸ محقق گردید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه كرونا سامانه تیکتینگ درخواست ها نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، برخی نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک واشنگتن به تل آویو شدند.

در همین ارتباط گزارش شده است که حداقل ۸۸ نماینده کنگره در نامه‌ای به «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا از او خواسته‌اند تا سیاست ممنوعیت فروش تسلیحات به کسانی که مانع کمک آمریکا به غزه می‌شوند، در مورد اسرائیل اعمال شود.

این ۸۸ عضو کنگره در نامه خود به بایدن، محدودیت‌های رژیم صهیونیستی در کمک به غزه را باعث ایجاد یک فاجعه انسانی بی سابقه در غزه عنوان کرده‌اند.

از طرف دیگر اعضای هیئت علمی کالج هنر و علوم دانشگاه اموری آمریکا در جورجیا خواستار اخراج رئیس دانشگاه شدند و در جلسه‌ای دانشگاهی به رئیس دانشگاه رأی عدم اعتماد دادند.

رأی عدم اعتماد بخشی از اعضای هیئت علمی دانشگاه اموری به رئیس این دانشگاه در حالی صورت گرفته است که او پیشتر طی هفته گذشته از نیروهای پلیس جهت اقدام علیه دانشجویان معترض در دانشگاه دعوت کرده بود.

در واقع به نظر می‌رسد درخواست برای برکنار رئیس دانشگاه اموری مرتبط با همکاری او با نیروهای امنیتی آمریکا جهت سرکوب و بازداشت دانشجویان معترض صورت گرفته است.

این در حالی است که حمایت جهانی جنبش‌های دانشجویی و دانشگاهی از فلسطین ادامه دارد و در تازه‌ترین رویداد از این دست، بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در اعتراض به دومین بازداشت شدید دانشجویان توسط نظامیان دست به اعتصاب زدند.

از سوی دیگر، دانشگاه‌های ترکیه نیز همگام با دانشگاه‌های آمریکا به حمایت از غزه برخواستند.

همچنین حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم غزه همچنان دارد. گفته شده است که دانشجویان دانشگاه هومبولت در آلمان در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی مقابل این دانشگاه تحصن کردند. همچنین دانشجویان دانشگاه لئون در فرانسه با سردادن شعار «همه ما غزه هستیم»، با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

براساس گزارش‌ها، پلیس برلین برای متفرق کردن تظاهرات حمایت از غزه در دانشگاه هومبولت به خشونت متوسل شده است.

این تحولات در حالی است که «ایهود اولمرت»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت علیه نتانیاهو و جنگ غزه نتیجه گیری کرده است.

اولمرت در این ارتباط گفت: «ما از این جنگ پیروز خارج نخواهیم شد و باید خیابان‌ها را از تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو و همپیمانانش پر کنیم.»

ماه گذشته نیز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری جنگ در غزه و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بازداشت شده در غزه شد و تاکید کرد که در این صورت دستاورد اسرائیل بسیار بیشتر از ادامه این جنگ خواهد بود.

وی تاکید کرد که نتانیاهو برای نجات اسرای اسرائیلی جنگ را ادامه نمی‌دهد، بلکه می‌خواهد خودش را نجات دهد.

اولمرت پیش از این نیز خواستار توقف جنگ غزه شده و تاکید کرده بود که این جنگ نمی‌تواند اهداف مشخص شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را محقق کند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • روشی برای درمان تنبلی چشم
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود