Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@14:46:59 GMT

اشتباه بزرگ ترامپ!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۴۷۵۵

اشتباه بزرگ ترامپ!

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، در توئیتر نوشت من به نمایندگان دولت دستور دادم تا مذاکره با نمایندگان کنگره را تا بعد از انتخابات متوقف کند. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وی در توئیت خود نوشته بلافاصله پس از پیروزی ما یک طرح بزرگ کمک اقتصادی که روی کمک به مردم و شرکت‌های کوچک متمرکز است تصویب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که چند روز قبل ترامپ خواستار اقدام عاجل کنگره در تصویب پنجمین بسته بزرگ کمک اقتصادی در ادامه اجرای 3 هزار میلیارد دلار بسته اقتصادی شده بود که طی ماه‌های گذشته به اقتصاد این کشور تزریق شده بود.

ترامپ روز شنبه در توئیتر نوشت: آمریکای بزرگ ما خواستار اجرای بسته‌های کمک اقتصادی است و به آن نیاز دارد. با یکدیگر همکاری کنید و آن را تصویب کنید. 

ترامپ در پس توقف مذاکره با کنگره بر سر بسته‌های کمک اقتصادی خواستار آن شده است که سنای این کشور روی موضوع تایید امی کانی‌برت، به سمت قاضی دادگاه عالی متمرکز شود. 

تعداد مبتلایان آمریکایی به کرونا حالا به 7.5 میلیون نفر رسیده و تاکنون بیش از 210 هزار نفر جان خود را به خاطر کرونا از دست داده‌اند.

در حالی که میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنا از تصمیم ترامپ حمایت کرده؛ جان کاتکو، دیگر سناتور جمهوریخواه خواستار تجدیدنظر ترامپ در تصمیمش شده است.

وی در توئیتر نوشت: با توجه به خطری که جان مردم آمریکا را تهدید می‌کند ما نمی‌توانیم مذاکره برای اجرای بسته‌های کمک اقتصادی را متوقف کنیم. 

یک سناتور جمهوریخواه دیگر نیز گفته است اقدام ترامپ اشتباهی بزرگ بوده است. 

در حال حاضر با منقضی شدن بسته‌های کمک اقتصادی قبلی در آمریکا بسیاری از بخش‌های اقتصاد این کشور به خصوص صنعت هوایی با مشکل جدی روبرو شده و هزاران نفر از مردم این کشور در معرض خطر بیکاری قرار خواهند گرفت.

پربیننده ترین تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید معلمان پایه ابتدایی در کدام کشورها بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند؟ آمریکا: مهم نیست در سازمان ملل درباره تحریم ایران چه بگویند نگاهی به قرارداد ۲۵ساله ایران و چین بایدن ۱۶درصد از ترامپ جلو افتاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا آمریکا دونالد ترامپ اقتصاد آمریکا ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بسته های کمک اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود