Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: می‌دانیم تعطیل کردن موقت برخی از کسب و کارها برای مردم زحمت درست می‌کند اما در شرایط فعلی چاره‌ای جز افزایش سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها نداریم.

رئیس جمهور با تاکید بر اجرای طرح استفاده ماسک از خانه تا خانه، افزود: مرحله نخست این طرح از شنبه برای تهران بزرگ اجرا و بنا به ضرورت، ممکن است در دیگر استان‌ها هم اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی اظهارداشت: برای حسن اجرا و مؤثر بودن جرایمی که توسط کمیته‌های امنیتی- اجتماعی و درمانی ستاد مقابله با کرونا تدوین شده، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مکلف است با همکاری رسانه ملی و فضای مجازی و استفاده حداکثری از همه رسانه‌های کشور نسبت به اطلاع رسانی و آموزش این موضوع اقدام مؤثر و مداوم کند.

رئیس جمهور وظیفه اتحادیه‌ها، اصناف، صاحبان حِرَف و مدیران و مسؤولان ادارات را در رعایت پروتکل‌ها، اعمال نظارت و اجرای جرایم، بسیار جدی عنوان کرد و گفت: همه این بخش‌ها موظف به اعمال این جرایم و نظارت دائمی بر آنها هستند و این را بخشی از وظایف اولویت دار خود تعریف کنند.

روحانی با اشاره به اجرای طرح استفاده ماسک از خانه تا خانه، گفت: با توجه به اجباری شدن پوشش ماسک در استان تهران و برخی از مناطق کشور، دستگاه‌ها و مسؤولان ذیربط، موظف شده اند که تلاش مضاعفی برای تأمین ماسک ارزان قیمت انجام دهند و همزمان کمیته تبلیغات با همکاری کمیته درمان، باید روش ساخت ماسک‌های خانگی را به مردم آموزش بدهند.

رئیس جمهور در ادامه به موضوع اربعین و ضرورت رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: خوشبخانه با همکاری مردم متدین و منضبط کشورمان تمامی پروتکل‌ها در اکثر شهرها در عزاداری محرم به خوبی اجرا شد و اکنون توقع و انتظار این است که در عزاداری‌های اربعین و دهه آخر ماه صفر نیز این پروتکل‌ها به بهترین شکل اجرا شود به گونه‌ای که حتی دیگر شاهد برخی تخلفات کوچک نیز نباشیم.

پربیننده ترین آخرین وضعیت صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جلسه سران قوا لغو شد اقتصاد ایران از بورس می‌گذرد دولت مصمم به کنترل قیمت‌ها است/ ضرورت افزایش تلاش‌ها برای آزادسازی ذخایر ارزی بلوکه شده ۱۶میلیارد یورو ارز صادراتی به کشور بازنگشته است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد ایران حسن روحانی ماسک اربعین 99 کرونا در ایران ماسک بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی پروتکل بهداشتی استفاده از ماسک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر

منچستریونایتد مخالف قانون «سقف دستمزد» در لیگ برتر است و قصد دارد مانع از اجرای این قانون محدودکننده شود. 

طرفداری | باشگاه‌های بزرگ انگلیسی به رهبری منچستریونایتد با قوانین محدودیت‌کننده مخالفت خواهند کرد. 

به گزارش تایمز؛ منچستریونایتد در جلسه سالانه لیگ برتر که در آن موضوع کنترل هزینه‌های تیم‌ها مطرح می‌شود، به شدت با اعمال اولین «سقف هزینه» در لیگ برتر مخالفت خواهد کرد. محدودیت یاد شده به این معنا است که تیم‌های بزگ تنها می‌توانند با توجه به درآمد تیم‌های انتهای جدول از محل حق پخش برای خرید بازیکنان، دستمزد آن‌ها و ایجنت‌ها بودجه تعیین کنند. مشخص نیست که این محدودیت چقدر خواهد بود، اما آمار رسمی فصل گذشته نشان می‌دهد که ساوتهمپتون - تیم انتهای جدول - ۱۰۳.۶ میلیون پوند درآمد از حق پخش تلویزیونی دریافت کرده است. باشگاهی که در آن فصل بالاترین رقم دستمزد را پرداخت کرده است، منچسترسیتی با ۴۲۲.۹ میلیون پوند بوده که بیش از چهار برابر ساوتهمپتون است.

موضع یونایتد این است که نباید سقف بزرگی برای دستمزد در لیگ برتر وجود داشته باشد، زیرا این امر باشگاه‌های انگلیسی را نسبت به سایر تیم‌های اروپایی در موقعیت پایین‌تری قرار می‌دهد. لیگ برتر پیش‌تر تایید کرده بود که قوانین سود و پایداری مالی از فصل 26-2025 کنار گذاشته می‌شوند و تیم‌ها 85% از درآمدشان را می‌توانند هزینه کنند. با این حال، برخی از روسای باشگاه‌ها خواستار اعمال کنترل‌های بیشتر برای افزایش رقابت در لیگ هستند، زیرا انتظار می‌رود شکاف مالی بین باشگاه‌های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان جدید با سایر تیم‌های لیگ برتر افزایش یابد.

گروه اینئوس که کنترل منچستریونایتد را در دست گرفته، با وجود موافق اولیه این باشگاه، با قوانین تعریف سقف دستمزد مخالف است. یونایتد یکی از بزرگترین برندهای تجاری در فوتبال جهان را دارد و افراد مطلع از این باشگاه اعتقاد دارند که سقف دستمزد، توانایی آن‌ها برای رقابت با تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ را محدود کند. همچنین گفته می‌شود که منچسترسیتی نیز با سقف دستمزد مخالف است.

لیگ برتر انگلیس به دنبال افزایش رقابت؛ ایجاد سقف هزینه برای تیم‌های بزرگ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است