Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:28:22 GMT

توقفگاه‌های حرم مطهر رضوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۵۴۲۵

توقفگاه‌های حرم مطهر رضوی تعطیل شد

آستان قدس رضوی به نقل از امین بهنام گزارش داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و نظم‌ بخشی خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی، براساس نظر شورای تأمین استان خراسان رضوی، توقفگاه‌های حرم مطهر رضوی از ظهر امروز تعطیل شده است.

وی افزود: زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای تسهیل شرایط، از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده حرم مطهر رضوی خودداری کنند و از همه همشهریان تقاضا داریم برای تسهیل شرایط رفت و آمد در این ایام از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه توقفگاه در مجموعه بارگاه مقدس حضرت امام هشتم (ع) برای ارائه خدمات به خودروهای زائران، سه توقفگاه برای ارائه خدمات به موتورسیکلت و دوچرخه و یک توقفگاه نیز برای استفاده خودروهای خدمه و کارکنان حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است.

در مجموع برای حدود ۱۸۰۰ دستگاه خودرو متعلق به زائران در سه توقفگاه، ۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه و ۴۳۰ دستگاه خودرو متعلق به خدمه و کارکنان حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خدمات توقفگاهی در بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (ع) ارائه می‌شود.

برچسب‌ها مشهد آستان قدس رضوی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی اربعین مشهد آستان قدس رضوی اربعین اخبار کنکور حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)