Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله خادمی، عصر چهارشنبه در حالیکه نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی او را همراهی می‌کرد، ازپروژه چهارخطه دشت ارژن به تنگ‌ابوالحیات و تونل محرم در محور کازرون به بوشهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی روند عملیات ساخت این ۲ طرح قرار گرفت. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از محور چهار خطه دشت ارژن به تنگ‌ابوالحیات در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این محور از گلوگاه‌های مهم و محورهای پُرترافبک و ترانزیت جنوب استان فارس به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی افزود: طول محور یاد شده ۲۲ کیلومتر است و ۸۰ درصد عملیات ساخت آن به اتمام رسیده و در صورتی که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز آن تامین شود، تا پایان سال ۹۹ و یا اوایل سال آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت. 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، همچنین در مورد احداث تونل محرم واقع در محور کاررون به بوشهر بیان کرد: طول این تونل ۲ هزار و ۴۰۰ متر است که تا کنون یک هزار و ۱۵۰ متر آن حفاری شده است.

خادمی ادامه داد: برای ادامه مابقی حفاری این تونل و همچنین لاینینگ کامل آن در مجموع به ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین این رقم، در سال جاری و یا در ابتدای سال ۱۴۰۰ این تونل بازگشایی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون وکوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: با بهره‌برداری از این تونل علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت، مسیر جنوب و شمال کشور را نیز کوتاه‌تر می‌کند.

فریدون عباسی افزود: یکی از اهداف مهم ما رهایی شهرستان کازرون از بن بست و همچنین فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری در این شهرستان است زیرا تحقق این امر در توسعه استان فارس هم نقش عمده و موثری دارد.

معاون وزیر راه همچنین در ادامه این سفر از محورهای کنارتخنه به کازرون (بوشهر) هم بازدید و مشکلات این محور پُرترافبک را بررسی کرد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری و شهرستان کوه‌چنار به مرکزیت قائمیه در ۱۰۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده‌اند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کازرون فارس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کازرون فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری در دیدار با احمد آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه راه در شهرستان مهریز گفت: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قرارداد‌های طرح‌های حوزه راه از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری است.

وی با تشریح طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محور‌های اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر، روکش محور مروست و ... افزود: انجام برخی از طرح‌های و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با مشکلات و مسائل حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز نیز، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ونقل، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

سرپرست فرمانداری مهریز در این دیدار بر ساماندهی مسیر سنتو ورودی مهریز از سمت استان کرمان و رفع مشکلات حوزه راهداری و مشکلات حوزه حمل و نقل رانندگان تاکید کرد.

احمد آخوندی ادامه داد: باید بر اساس طرحی منظم و استاندارد مسیر سنتو با همکاری کسبه سروسامان یابد و از این اوضاع نابسامانی درآید.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران