Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@06:46:42 GMT

تردد سنگین در خروجی‌های تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۵۸۲۶

تردد سنگین در خروجی‌های تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عادل مصدقی  در خصوص وضعیت ترافیکی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز هستیم، که این ترافیک در محدوده امامزاده هاشم (ع) سنگین شده و حرکت خودروها با کندی انجام می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران همچنین ترافیک در محورهای تهران- لواسانات محدوده تلو، تهران- شهریار محدوده شهر قدس، تهران- ورامین محدوده قلعه نو و تهران- پاکدشت در محدوده پاکدشت را سنگین توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترافیک در آزاد راه‌های تهران- کرج، تهران- ساوه، تهران- قم و تهران- پردیس نیمه سنگین و همچنین خودروها در محورهای قدیم جاجرود و قدیم قم پرحجم اما روان است.

مصدقی اضافه کرد: همچنین در محورهای آزاد راه تهران- شمال و حرم تا حرم و امام رضا (ع) تردد خودروها عادی و روان است.

پربیننده ترین سقوط اجاره بهای ویلاهای شمال چرا قطار روستاهای هدف گردشگری به مقصد نرسید؟ اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال خبر خوب برای متقاضیان وام کرونا سفر توریستی به خارج ممکن است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی ترافیک تهران شمال وضعیت ترافیکی راهها وضعیت ترافیکی جاده های کشور وضعیت ترافیکی پایتخت وضعیت ترافیک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس