Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدارحجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، گفت: خدمت به مردم و در کنار مردم بودن هنگام مشکلات، شیوه علما بوده است و در ایام شیوع کرونا نیز طلبه‌ها به خوبی در کنار مردم بودند و برای خدمت‌رسانی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ترک امر به معروف و نهی از منکر را یکی از عوامل ابتلا به بلایا عنوان کرد و افزود: منکرات بسیاری در کشور وجود دارد مانند حجاب و ربا و ... که به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم و تا خودمان را اصلاح نکنیم این بلا‌ها دفع نمی‌شود.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: در نهج‌البلاغه نیز بیان شده است که گاهی خداوند بلا‌هایی می‌فرستد برای بیدار کردن مردم و تا مردم خودشان را اصلاح نکنند این بلا‌ها از بین نمی‌روند.

او بیان کرد: ما وظیفه داریم مردم را با مکتب اهل بیت (ع) آشنا کنیم و از اولین مواردی که ائمه (ع) به ما آموزش داده‌اند امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت الله نوری همدانی با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفتند: این خدمتگزاری توفیقی است که خداوند به شما داده و باید خدا را برای این توفیق شاکر باشید. ما هم خدا را شاکریم که چنین افرادی در حوزه هستند که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر آیت الله نوری همدانی مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب