Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیداری که دراگان اسکوچیچ را در قامت سرمربی می‌بیند در اندیشه فتح دوباره تاشکند است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه پاختاکور تاشکند در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دراگان اسکوچیچ برای نخستین بار هدایت یوزهای ایرانی را در مسابقه رسمی برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی کروات بهمن سال گذشته بود که به عنوان نفر اول کادر فنی تیم ملی کشورمان انتخاب شد. او به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا موفق نشد در فروردین و خرداد سال جاری هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و این دیدار با تعویق طولانی مدتی مواجه شده و قطعاً در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

ازبکستان حریفی نسبتاً نام آشنا و شناخته شده برای هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان است. این تیم پیش از این در 10 دیدار مقابل ملی‌پوشان فوتبال ایران بازی کرده که 8 مرتبه مغلوب شده، یک دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. ازبکستان که در پنج بازی آخر خود مقابل تیم ملی کشورمان بازنده از زمین خارج شده انگیزه زیادی دارد و در خاک خود به برتری دست یابد اگر چه این دیدار مصافی دوستان است اما وادیم آبراموف سرمربی تیم ملی ازبکستان اعلام کرده با توجه به اینکه پاختاکور مغلوب پرسپولیس شد بازیکنان تیمش برابر تیم ملی ایران به پیروزی دست یابد.

آخرین مصاف دو تیم 20 شهریور 97 در تاشکند برگزار شد که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش موفق شد با تک گل مهدی ترابی به پیروزی دست یابد. دیدار با ازبکستان تجربه خوبی برای اسکوچیچ خواهد بود. ضمن اینکه تیم او سه‌شنبه هفته آینده در آنتالیا ترکیه با مالی دیدار خواهد کرد.

بدون شک تا زمان شروع دیدارهای انتخابی دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی اسکوچیچ تلاش خواهد کرد تا تیمش را به طور کامل بشناسد و 6 امتیازی که در دور رفت از دست رفته را جبران کند. سرمربی کروات در فهرست تیمش برای دیدار با ازبکستان و مالی نفرات جدیدی را دعوت کرده و غیبت بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی گنجی در تیم ملی کشورمان حس می‌شود که باید دید در غیاب آن‌ها چه نتایجی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی ازبکستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!