Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سابق پاکستان با اشاره به اظهارات اخیرا وزیر دفاع دولت حزب نواز گفت: او می‌خواهد احزاب اپوزیسیون را تقسیم کند.

خبرگزاری میزان-  «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان اعلام کرد: سخنان «خواجه آصف» وزیر دفاع سابق پاکستان تنها برای ایجاد شکاف و اختلاف میان احزاب اپوزیسیون بود.

وی تصریح کرد: به نظر من خواجه آصف این سخنان را به نیابت از فرد دیگری مطرح کرده و در اصل این سخنان شخص وی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرداری در خصوص اظهارات خواجه آصف که مدعی شده بود بدبینی من به زرداری همچنان ادامه دارد گفت: او می خواهد قدرت اپوزیسیون را کم کند.

رئیس جمهور سابق پاکستان در مورد پرونده فساد مالی که علیه‌اش وجود دارد نیز موضع گیری کرده و اظهار داشت: وقتی می خواهیم علیه دولت اقدام کنیم معمولا این گونه پرونده ها وجود دارد و ما برای آن اهمیتی قائل نمی شویم.

وی با پیش بینی ساقط شدن حکومت عمران خان گفت: ما اقدامات خود علیه دولت را شروع کرده‌ایم و به زودی نتایج آن نیز دیده خواهد شد.

گفتنی است آصف علی زرداری نیز مانند نواز شریف با پرونده های فساد مالی مختلفی مواجه است و از سوی دادگاه در برخی پرونده ها مجرم شناخته شده است.

خواجه آصف پس از بیان جملاتی علیه زرداری با اصرار نواز شریف از وی عذر خواهی کرده و مدعی شده بود: سخنان وی را رسانه ها تغییر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل "محمد نواز شریف" + تصاویر شهردار اسلام آباد به اتهام فساد مالی برکنار شد حساب بانکی خانواده "نواز شریف" در پاکستان مسدود شد ضبط اموال دختر نخست‌وزیر سابق پاکستان حکم بازداشت دوباره نخست وزیر سابق پاکستان صادر شد

انتهای پیام/

تسنیم

برچسب ها: پاکستان نواز شریف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاکستان نواز شریف سابق پاکستان نواز شریف خواجه آصف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

 

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است