Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، اظهارداشت: بسیج از بدو شروع بیماری کرونا تاکنون در عرصه‌های آموزش، غربالگری، ضدعفونی و گندزدایی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و لوازم موردنیاز بیماری کرونا حضوری موثر داشته است‌.

وی ادامه داد: بسیجیان استان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان اقلام معیشتی و بهداشتی، بسته‌های غذایی، تامین تسهیلات قرض الحسنه با هماهنگی و استفاده از ظرفیت خیرین و صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی، جهیزیه در ایام شعبان، غذای گرم در مناطق محروم در ایام‌محرم و صفر و نوشت افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه و توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به رویکرد خدمات رسانی بسیج و کمک به مسوولان اجرایی، گفت: در موج سوم بیماری کرونا با توجه به پیش‌بینی‌های کارشناسان بهداشت و درمان استان برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم با بهره‌گیری از تجربیات ۲ دوره قبلی به منظور حضور بسیج در مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در همین راستا توافق‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منعقد و ظرفیت‌های بسیج برای مقابله با این بیماری به صورت محله‌محور پای کار خواهد آمد.
سردار فدا افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های محلی به منظور آموزش، غربالگری، تولید و توزیع ارزان قیمت محصولات بهداشتی از قبیل ماسک و الکل از مهمترین برنامه‌های این تفاهم‌نامه است.
سردار فدا خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه بسیج تکمیل چرخه خدمات رسانی به آحاد مردم و کمک به سایر دستگاه‌ها با بسیج ظرفیت‌های مردمی و سازمانی این نیرو است.

شیوع سومین موج کرونا و همزمانی آن با فصل پاییز و آخرین آمارهای وزارت بهداشت و درمان از افزایش شمار جانباختگان و مبتلایان به بیماری کرونا حکایت از جدی بودن شرایط دارد. 

هم اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور گفت: تاکنون ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۳۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا اصفهان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست

تین نیوز

جاده هونجان اسفرجان به شهرضا یکی از محورهای مواصلاتی مهم قطب گردشگری جنوب اصفهان به شمار می رود . اگر از شهرضا به سمت جنوب آن بروید، به ییلاق دیدنی هونجان می رسید. روستای هونجان یکی از توابع شهرستان شهرضا در استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، یکی از جالب ترین ویژگی های روستای هونجان، آب وهوای آن است. هونجان از لحاظ داشتن پاک ترین آب وهوا توجه ستاره شناس ها را جلب کرد، تا جایی که آن ها به این روستا «آسمان پاک ایران» گفتند.

بیشتر بخوانید:

دسترسی اتوبان اصفهان شیراز به تخت جمشید؛ ماموریت ویژه استاندار کلید خورد

اسفرجان نیز روستایی تاریخی در مرز استان اصفهان و شیراز و از توابع شهرضا است که سالانه بویژه در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور می شود.

حال مردم این منطقه که میزبان گردشگران بسیاری از گوشه و کنار ایران هستند و سالانه شاهد تصادفات دلخراشی در محور ارتباطی هونجان، اسفرجان به شهرضا هستند در کارزاری که در پلتفرم مستقل جمع‌آوری امضا اعلام شده درخواست تعریض این جاده گردشگری را دارند.

در این کارزار خطاب به وزیر راه و شهرسازی، استاندار محترم استان اصفهان و نماینده محترم شهرستان شهرضا آمده است:

وزیر محترم راه و شهرسازی

جناب آقای مهندس مهرداد بذرپاش

نماینده محترم شهرستان شهرضا

جناب آقای دکتر حبیب قاسمی

استاندار محترم استان اصفهان

جناب آقای دکتر سید رضا مرتضوی

با سلام و احترام؛

باز هم جاده باز هم تصادف باز هم مرگ باز هم غم...

محور ارتباطی هونجان، اسفرجان به شهرضا، یکی از محورهای مواصلاتی مهم قطب گردشگری جنوب اصفهان است و علاوه بر این که تنها مسیر دسترسی عشایر قشقایی و مردم ساکن در روستاهای هونجان، اسفرجان به شهرضاست و در آینده نزدیک با ادامه جاده درحال احداث بین روستا های هونجان و گرموک اتصال این جاده به شهرستان سمیرم برقرار می شود و به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار چشم نواز، یکی از پر تردد ترین مسیر های ارتباطی بین شهرستان های سمیرم و شهرضا خواهد شد؛ کما اینکه درحال حاضر هم این جاده به دلیل تردد فراوان یکی از پر حادثه ترین جاده های مواصلاتی شهرضا محسوب می گردد. (آمار حوادث منجر به جرح و فوت در دوسال گذشته مبین این ادعاست.)

در ادامه عنوان شده: این جاده به علت عرض کم، پیچ های زیاد، آسفالت فرسوده و نداشتن شانه خاکی متناسب از یک طرف و تردد زیاد  سالانه جان افراد زیادی را گرفته یا معلول کرده و خانواده های بسیاری را داغدار و گرفتار می کند؛ اما علیرغم پیگیری های متعدد و در جریان قرار گرفتن مسئولان طی سال های گذشته، اقدام شایسته ای در این خصوص بعمل نیامده است.

اگر مثلث انسان، جاده و خودرو را در نظر بگیریم محور فوق یادآور خاطرات تلخ و غم بار برای کسانی است که عزیزانشان را در این محور از دست داده که کماکان تبعات اجتماعی و روانی آن پابرجاست.

در همین راستا از حضور آن مقام محترم درخواست می گردد با تدابیر عالمانه خود نسبت به این درخواست به حق مردم این منطقه توجه خاص مبذول فرمایید ودستور مساعدت به مسئولین ذی ربط صادر فرمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است