Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشترک ستاد فرماندهی مقابله با کرونای کلانشهر تهران و ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور هم افزایی بیشتر با حضور فرمانده کل سپاه در محل قرارگاه ثارالله تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه مشترک ستاد فرماندهی مقابله با کرونای کلانشهر تهران و ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور هم افزایی بیشتر با حضور فرمانده کل سپاه در محل قرارگاه ثارالله تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مشترک که با حضور اعضای شورای فرماندهی ستاد مقابله با کرونای تهران و جمعی از اعضای شورای فرماندهی ستاد کل سپاه پاسداران برگزار شد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران  ضمن تقدیر و قدردانی از عملکرد شایسته وزارت بهداشت و زحمات و جانفشانی‌های کادر بهداشت و درمان که در نبرد با کرونا شبانه روز تلاش کرده و در این راه شهدای عزیز و ارزشمندی را تقدیم کرده‌اند، در جهت رفع برخی مشکلات که امکان برطرف شدن آن ها با حمایت سپاه پاسداران وجود دارد اعلام آمادگی کرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه این نشست، ضمن قدردانی از حمایتهای بی‌بدیل دکتر روحانی رییس جمهور و مسئولان ارشد دولتی، از تلاش‌های شبانه روزی وزیر بهداشت و حمایت‌های روسای قوه مقننه و قضاییه و معاون اول رییس جمهور از مدافعان سلامت که به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ماه هاست برای مبارزه با ویروس کرونا خالصانه تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

سپس دکتر انوشیران محسنی بندپی استاندار تهران به ارایه پیشنهادهای مشترک مطروحه بین استانداری و ستاد مقابله با کرونای تهران در زمینه اعمال برخی از محدودیت‌ها برای کنترل بیماری و همچنین کاهش سفر در استان تهران پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه سایر اعضای ستاد فرماندهی مقابله با کرونای کلانشهر تهران از جمله دکتر علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، سردار نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثار الله تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، رییس سازمان اطلاعات استان تهران، دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و سایر اعضای حاضر در جلسه نظیر سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، دکتر شاهین محمد صادقی رییس بسیج جامعه پزشکی  و جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه  به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در موضوعات مختلف پرداختند.

در پایان این نشست نیز سردار سلامی با اشاره به نقش موثر قرارگاه ثارالله برای رفع مشکلات موجود در استان تهران، پیشنهادها و موارد مطرح شده را جمع بندی و نسبت به حمایت مادی و معنوی از کادر بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرد و افزود: تمامی ظرفیت‌های قرارگاه ثارالله تهران در اختیار فرماندهی عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران قرار می‌گیرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا سپاه پاسداران سپاه مقابله با کرونای قرارگاه ثارالله مقابله با کرونا ستاد فرماندهی سپاه پاسداران کلانشهر تهران استان تهران کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عصر امروز - دوشنبه - به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌ محمد مخبر در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: همه ما مدیون تلاشها و زحمات معلمان هستیم و تمامی پیشرفتها و دستاوردهای کشور آثار خدمات و زحمات معلمین است.

مخبر با تأکید بر اینکه باید از انگیزه های مادی، معنوی و شغلی معلمان مراقبت شود، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در برنامه های آموزش و پرورش موفق باشیم ابتدا باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم؛ چرا که این عزیزان در حقیقت مجری تصمیمات و برنامه ها برای آموزش و پرورش دانش آموزان هستند.

وی همچنین بر ضرورت بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و تربیتی تأکید کرد و گفت: لازم است از روش های جدید و به‌روز در حوزه آموزش برای تحقق اهداف آموزش و پرورش استفاده کنیم.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به گزارشهای ارائه شده در جلسه در خصوص بازماندگان از تحصیل گفت: جذب بازماندگان از تحصیل نیازمند مشارکت و حضور فعالانه مردم و خیرین کشور است و با اتکا به این ظرفیت بزرگ می توانیم گام های مؤثری در جهت جذب بازماندگان از تحصیل برداریم.

معاون اول رییس جمهور آموزش و پرورش را موتور پیشران کشور توصیف کرد و با تأکید بر اینکه دستیابی به پیشرفت و توسعه بدون توجه به آموزش و پرورش تصوری خام و نادرست است، از وزیر آموزش و پرورش خواست گزارشی جامع و دقیق از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین نامه های مرتبط با انسداد بی سوادی هرچه سریع تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود.

وی افزود: به هر میزان که در بخش آموزش و پرورش هزینه کنیم در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است که بهره وری بسیار بالایی دارد؛ چرا که هیچ سرمایه گذاری تا این حد توجیه اقتصادی ندارد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به اقدامات و برنامه های وزارت آموزش و پرورش در جهت مهارت آموزی، کارهای انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان موضوعی بسیار پراهمیت بشمار می‌رود و مهارت آموزی یکی از بهترین ابزارها برای پرکردن اوقات فراغت و رشد دانش آموزان است.

در این جلسه که وزیر آموزش و پرورش، وزیر دادگستری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس سازمان امور اداری و استخدامی، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، گزارشی از ۶ پروژه ملی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه شد و اقدامات صورت گرفته در راستای مهارت آموزی و انسداد مبادی بی سوادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست همچنین راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل، شناسایی دلایل دوری از مدرسه، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و انسداد مبادی بی سوادی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت آموزش و پرورش به همراه دستگاه های مرتبط برنامه ای جامع برای جذب بازماندگان از تحصیل و انسداد مبادی بی سوادی تدوین و در جلسه آتی ارائه کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد آیین نامه های مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش هر چه سریع تر تدوین شود به نحوی که وظایف دستگاه ها، برنامه مشارکت مردم و خیرین و سایر جزئیات مربوطه در آن لحاظ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است