Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان در حال بررسی شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران است. النصر بعد از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی، از نماینده ایران به بهانه استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.

روز گذشته روزنامه «الریاضیه» عربستان خبر داد که این شکایت همچنان در بخش حقوقی AFC در حال بررسی است و هنوز به کمیته انضباطی این کنفدراسیون، ارجاع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «الشرق الاوسط» هم خبر جدیدی را در ارتباط با این پرونده و قاضیان رسیدگی به آن منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: شوک بزرگ به فوتبال ایران پس از شکایت النصر

در این خبر آمده است: «لیم کیا تونگ رئیس سنگاپوری کمیته انضباطی AFC در پرونده شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس شرکت نخواهد داشت. حذف تونگ از این پرونده به دلیل عضویت همزمانش در کمیته انضباطی فیفا است که در صدور رای مبنی بر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات -به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ- دخیل بوده است.»

در بخش پایانی این خبر آمده است که «شن روی» چینی نایب رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا به جای لیم کیا تونگ ریاست جلسه رسیدگی به پرونده شکایت النصر از پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

پیش از این هم اعلام شده بود «یاسر المسهل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و عضو کمیته انضباطی AFC در جلسات رسیدگی به این پرونده حضور نخواهد داشت.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استراماچونی ویلموتس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏