Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:56:58 GMT

هرگونه تجمع می‌تواند باعث انتقال کرونا شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۷۶۸۳

هرگونه تجمع می‌تواند باعث انتقال کرونا شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان این‌که هر گونه تجمع، به ویژه در فضای سربسته و حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند باعث انتقال بیماری شود، افزود: ذکر کلمه "با رعایت پروتکل‌های بهداشتی" نباید باعث ایجاد اطمینان کاذب در افراد شود.

محمد میرزاپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هرگونه حضور و شرکت در مراسمات عزاداری، عروسی و میهمانی میزان ابتلای به بیماری کرونا را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بهتر است تا اطلاع ثانوی همشهریان از هرگونه رفت و آمد خانوادگی، شرکت در مهمانی و مراسم ختم، عزاداری و... جدا خودداری کنند.

وی، استفاده از ماسک از درب منزل، رعایت فاصله حداقل ۱/۵ متری و شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و پرهیز از هرگونه حضور در تجمعات را تنها راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

میرزاپور افزود: در روزهای اخیر با سرد شدن هوا احتمال ماندگاری ویروس در سطوح بیشتر بوده و همراهی با سایر بیماری‌های تنفسی، خطر بیماری را شدیدتر خواهد کرد، از این‌رو همشهریان باید بیشتر مراقب باشند.

وی در پایان گفت: متاسفانه تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در شهرستان اهر ۲۴۳۱ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز ۷۸ نفر بوده که از این تعداد ۶۴ نفر مربوط به شهر اهر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس شهرستان اهر آذربايجان شرقي پروتکل های بهداشتی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار