Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به موکول شدن دهمین مسابقه ملی فناوری نانو به سال ۱۴۰۰، هفدهمین آزمون تدریس طی دو مرحله آزمون علمی و مصاحبه و به‌صورت آنلاین، در آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آزمون توانمندی تدریس نانو از سال ۱۳۹۸ با رویکردی جدید و به‌صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود؛ مرحله اول به‌صورت یک آزمون علمی برگزار می‌شود که در صورت کسب حدنصاب لازم در این آزمون، شرکت‌کنندگان وارد مرحله مصاحبه خواهند شد؛ در جلسه مصاحبه، توانمندی تدریس، تراز تدریس (الف، ب، ج) و زمینه تدریس (دانش‌آموزی، دانشجویی) شرکت‌کنندگان تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط پیش‌آمده به‌علت شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت افراد، هر دو مرحله این آزمون به صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری برگزار می‌شود.

مرحله اول این آزمون مورخ ۶ آذرماه ۱۳۹۹، از ساعت ۱۰ تا ۱۴، به‌صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان تنها در زمان اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش در این آزمون شرکت کنند. ۱۰۰ نفر اول آزمون که حداقل ۷۰ درصد از نمره آزمون مرحله اول را کسب کنند، برای مصاحبه توانمندی تدریس دعوت می‌شوند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، علاقه‌مندان فرصت دارند تا سوم آذرماه ۱۳۹۹ در این آزمون ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که کلیه ثبت‌نامی‌های دهمین مسابقه ملی نانو می‌توانند بدون پرداخت هزینه و ثبت اطلاعات، در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون توانمندی نانو فناوري نانو توانمندی تدریس شرکت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر انتخابات، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم، همچون دوره‌های گذشته به منظور تأمین برق پایدار شعبات اخذ رأی همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی گیری است.

فرج نیا با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی ناامن در برخی نقاط شهر ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث از مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها خواهشمند است از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق خودداری کنند.

کد خبر 6097852

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند