Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهرداد جهاندیده در سفر به دلگان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه ای که در این شهرستان برای ایجاد و توسعه کسب و کار وجود دارد اظهارداشت: حنا و چای ترش این شهر از دیرباز به عنوان نماد و معرف این منطقه شناخته می‌شود و قرار است مورد حمایت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: بر این اساس و پس از کار مطالعاتی دقیقی که از سوی کارگزار طرح توسعه کسب و کار پایدار (تکاپو) سیستان و بلوچستان انجام شده است، با ورود بخش خصوصی به این موضوع، فرایند احداث کارخانه فرآوری و بسته بندی چای ترش دلگان آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین برای کمک به سرعت گرفتن این طرح، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با عاملیت صندوق کارآفرینی امید این استان پرداخت می‌شود.

او  با اشاره به عملکرد سیستان و بلوچستان در اجرای طرح ایجاد و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۹ هزار و ۱۹۲ طرح با اشتغال ۱۴ هزار و ۸۹۹ نفر، ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان همچنین از دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل که در این طرح دخیل هستند خواست تا در فرصت باقیمانده برای جذب تسهیلات و تسریع در فرایند اداری طرح‌ها همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان اشتغال روستایی تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان