Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم عزیزی  رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  پس از بازدید از محل ساخت فرودگاه چابهارگفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس مشکلات تعطیلی فرودگاه چابهار را هوشمندانه و به نفع مردم در مرکز کشور بررسی می‌کند تا زمینه‌های پیشرفت و توسعه این منطقه از ایران اسلامی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم عزیزی اظهار داشت: بعد از اتفاقات تعطیلی فرودگاه چابهار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این موضوع ورود کرد و براساس پیشنهاد وزارت دفاع و مسوولان و مصوبه این کمیسیون مقرر شد اعضای این کمیسیون به همراه شماری از مسوولان کشوری و استانی از محل ساخت فرودگاه چابهار بازدید و از نزدیک با مردم دیدار و گفت وگو کنند تا پس از رسیدن به یک جمع بندی، مشکلات پیش رو را مرتفع کنیم.

او گفت: خیلی خوشحال هستیم که استاندار سیستان وبلوچستان و نماینده مردم شهرستانهای حوزه انتخابیه چابهار در مرکز کشور پیگیر مسائل و مشکلات مختلف از جمله فرودگاه چابهار بودند و امروز نیز با همراهی این عزیزان از پروژه های در دست ساخت، منطقه آزاد، حاشیه نشینی شهر، نوار ساحلی چابهار- بریس بازدید و دیدار و نشستهایی با قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیماتی که نظام جمهوری اسلامی خواهد گرفت به نفع مردم، آینده استان سیستان وبلوچستان و کشور خواهد بود و ما از اینکه شاهد اجرای طرح های توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم خوشحالیم و باید به توسعه این منطقه کمک کنیم.

عزیزی گفت: چابهار شرایط بسیار خوب و آینده بسیار پیشرفته ای خواهد داشت بنابر این تمام زیرساخت های آن نظیر بندر شهیدبهشتی، پروژه های بزرگ فولاد، پتروشیمی، فرودگاه، راه آهن، آزاد راه و طرح های بزرگ وکوچک می توانند به توسعه این منطقه کمک کنند.

او  بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی با یک توافق هوشمندانه از فرصت های خوب و شایسته برای فراهم کردن زمینه توسعه و پیشرفت منطقه استفاده خواهد کرد.

 اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه پس از ورود به فرودگاه کنارک و نشست کوتاهی با استاندار سیستان و بلوچستان از محل ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار دیدن کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از پروژه شهر فرودگاهی چابهار و بررسی مشکلات به وجود آمده اخیر در روند ساخت این فرودگاه؛ به کنارک و چابهار در جنوب سیستان ‌بلوچستان سفر کرده و با حضور در محل احداث فرودگاه بین المللی چابهار به صورت میدانی از این پروژه بزرگ توسعه‌ای در سواحل مکران بازدید کردند.

توسعه سواحل مکران از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و برپایه مطالعات سند آمایش استان و سند توسعه سواحل مکران در دستور کار جدی دولت قرار دارد که در این راستا مگاپروژه‌های بزرگی مانند توسعه بندر شهید بهشتی، کارخانه فولاد، شهرک پتروشیمی، احداث راه‌آهن، شهر فرودگاهی، گازرسانی و طرحهای بزرگ و کوچک دیگر در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه چابهار کمیسیون امنیت ملی استانداری سیستان و بلوچستان کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی فرودگاه چابهار سواحل مکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق