Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سرد شدن هوا در مشهد مقدس و حضور زائران در ایام اربعین در بارگاه امام رضا(ع)، درب‌های رواق امام خمینی به روی زائران امام رضا (ع) گشوده شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز پنجشنبه 17 مهر مصادف با روز اربعین امام حسین علیه‌السلام است؛ امروز بارگاه منوّر امام رضا علیه‌السلام حال و هوای اربعینی به خود گرفت، خیل عظیم زائران امام رضا علیه‌السلام در صحن‌های مختلف و حتی خیابان‌های اطراف حرم به اقامۀ نماز ظهر روز اربعین پرداختند و صحنۀ ماندگار را ترسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزها به دلیل سرد شدن هوا و در جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر زائران حضرت، درب‌های رواق امام خمینی(ره) به روی زائران گشوده شد. البته این کار با نظارت‌های شدید بهداشتی صورت گرفته است؛ طوری که زائران به هنگام ورود به صحن و سرای مولایمان امام رضا علیه‌السلام اگر ماسک به همراه نداشته باشند، می‌توانند از «خادمان سلامت» این آستان که در صحن‌های مختلف حضور پررنگی دارند، تهیه و استفاده کنند.

دقت در نظارت اصول بهداشتی به حدی است که زائران بدون ماسک حق حضور و تردد در صحن‌ها و رواق را ندارند. در ورودی‌های حرم علاوه برماسک، کیسه پلاستیک و محلول ضد‌عفونی‌کننده دست در اختیار زائران قرار می‌گیرد. امروز هم پس از حدود 8 ماه یکی از رواق‌های حرم رضوی به روی زائران گشوده شد.

روزشمار اربعین| "به تو از دور سلام" با نوای پویانفرملت‌ها در ایام اربعین بسوی تمدن ظهور سوق داده می‌شوندبرگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین با حضور رهبر انقلاب

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره اربعین امام رضا ع امام خمینی ره اربعین امام رضا ع روی زائران علیه السلام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟