Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: بنابر اعلام خانه ملت، زهره الهیان با اشاره به بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان و لغو جلسه سران قوا از سوی دولت، گفت: بازدید رییس مجلس از کادر درمانی بیمارستان امام (ره) در شرایط بحران کرونا و مشکلات جدی فضای بهداشتی -درمانی کشور؛ یک اقدام جهادی و در راستای دفاع از حق سلامت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقدام جهادی مجلس جای تقدیر و تشکر دارد، ادامه داد: بازدید رییس مجلس از کادر درمانی بیمارستان با رعایت پروتکل‌ها صورت گرفته است و تا زمانی که مدیران ما پشت میزنشین باشند، مشکلات مردم حل نخواهد شد.

رییس کمیته حقوق بشر مجلس یازدهم با اشاره به بازدید خود از بیمارستان سینا تهران، افزود: در این هفته بازدیدی هم از بیمارستان سینا داشتیم، مشکلات را از زبان کادر درمان و مسئولان بیمارستان شنیدیم و پیگیری‌هایی هم برای حل معضلات این مراکز خواهیم داشت.

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: اینکه مسئولین و مدیری احساس کند که حضورش در چنین مراکزی ایجاد ریسک و خطر دارد و بخواهد از پشت میز و دور از مردم تصمیم گیری کند؛ قاعدتاً معضلی است که تا امروز به ویژه در دولت آقای روحانی گریبانگیر کابینه این دولت شده است.

الهیان با بیان اینکه حضورنیافتن مسئولان دربین مردم منجر به تصمیم‌های نابجا و عدم درک درست از مشکلات و معضلات مردم شده است، تصریح کرد: بهتر است که مسئولین در میدان حضور داشته باشند و با مردم فاصله‌ها را کم کنند تا به این واسطه بتوانند مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و این امر راهی در جهت حل جدی مشکلات مردم باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان داشت: حضور میدانی مسولان می‌تواند قدمی باشد در جهت رفع معضلات جامعه؛ در شرایطی که مردم از جنبه‌های معیشت واقتصادی، دارویی، سلامت و بهداشتی تحت فشار هستند، حضور مسئولین در بین مردم یک ارزش است و باید در میان مدیران کشور این فرهنگ ترویج شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: الهیان بازدید رییس مجلس کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • قالیباف: استفاده از فناوری‌های جدید منجر به توانمندسازی هلال احمر خواهد شد
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی