Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد و لباس و صنایع دستی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد و لباس و صنایع دستی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان و با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه تا ۲۰ مهر ماه فرصت ارسال آثار در قالب صنایع دستی: مصنوعات فلزی، سفالی، سنگی، شیشه ای، چوبی، پارچه ای، فرش، گلیم، گبه، تذهیب، نگار گری و...طراحی لباس: چادر، مانتو، پیراهن، شلوار، کت و دامن، لباس منزل، میهمانی، ورزشی، کیف، کفش، دوخت‌های سنتی: ترمه دوزی، سنگدوزی، پولک دوزی، گل دوزی و طراحی پارچه: با استفاده و الهام از طرح‌های سنتی دارند.
لازم به ذکر است، دانشجویان دختر دانشگاه گیلان به منظور شرکت در این نمایشگاه می‌توانند فایل آثار خود را به همراه مشخصات (نام و نام خانوادگی / شماره همراه) به ایمیل farhangi@guilan.ac.ir ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناس کانون‌های فرهنگی و اجتماعی به شماره ۰۹۱۹۱۸۵۱۳۶۶ و یا دبیر کانون مهارت آموزی دانشگاه ۰۹۱۱۴۸۱۵۴۰۰ تماس حاصل کنند.
یاد آورمی‌شود، سایردانشجویان دانشگاه‌های واقع در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سمنان، تهران، قم نیز با کارشناس کانون‌های فرهنگی دانشگاه محل تحصیل خود جهت ارسال آثار هماهنگی کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صنایع دستی دانشگاه گیلان نمایشگاه صنایع دستی دانشجویان دختر دانشگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد