Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:28:58 GMT

نمایشگاه مفهومی خیابانی تا ثریا در کرمانشاه برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۳۴۵

نمایشگاه مفهومی خیابانی تا ثریا در کرمانشاه برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی با عنوان تا ثریا به همت هنرمندان کرمانشاهی، سید فرهاد لاری و ثریا همتی برگزار و اکران عمومی شد.

در این نمایشگاه اقدام به نمایش و رونمایی از آثار نقاشی و عکاسی به شکل آوانگارد و نقاشی آبستره از آئین عزاداری برای بازدید عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) شده که برپایی آن به صورت یک روزه مصادف با اربعین به صورت نمایش خیابانی جنب فرهنگسرای کوثر کرمانشاه واقع در ۲۲ بهمن، سی متری دوم، چهارراه آل آقا، پارک شهید درخشان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برپایی این نمایشگاه که در راستای رونق فرهنگ و هنر عاشورایی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی صورت پذیرفته، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همکاری داشته‌اند.

کد خبر 5043504

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 99 اربعین حسینی کرمانشاه شهرداری کرمانشاه نمايشگاه عكس ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین