Web Analytics Made Easy - Statcounter

6ساعت 24 - فروند کشتی ایرانی پس از 3 ماه توقف از لنگرگاه بنادر چین خارج شدند به دستور جهانگیری زیان تحمیلی صاحبان کالا و صادرکنندگان ناشی از توقف در بنادر چین به عنوان «هزینه تحریمی» محاسبه و پرداخت می شود.

به گزارش فارس به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در پی توقف ۶ فروند شناور کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی تابستان گذشته در بنادر چین، اسحاق جهانگیری در اقدامی حمایتی از سوی دولت، دستور داد زیان تحمیلی به واسطه تحریم‌ها از جمله توقف اجباری شناورها در بنادر به صاحبان کالای بارگیری شده در این شناورها، به عنوان "هزینه‌های تحریمی" محاسبه و جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی نامه‌ای به محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر اینکه هیچ هزینه‌ای ناشی از تحریم نباید به صادر کنندگان تحمیل شود، دستور داد: زیان وارده به صاحبان کالا ناشی از توقف  ۶ فروند کشتی به عنوان "هزینه‌های تحریمی" محاسبه شده، به ایشان پرداخت شود و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آن را از دولت مطالبه کند. شایان ذکر است، طی تیرماه سال جاری، ۶ فروند شناور کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که مملو از کالا بودند، به علت محدودیت‌های تحریم‌های یکجانبه آمریکا در بنادر چین متوقف شدند.

گفتنی است، با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ارگان‌های مربوطه، از جمله وزارت امورخارجه و سازمان بنادر و دریانوردی با مقامات ذیربط چینی، این ۶ فروند شناور که در بنادر چین متوقف شده بودند از توقف کنار لنگرگاه خارج شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بنادر چین ۶ فروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر یحیی سریع گفت: امروز دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم.
در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.در حالی که نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی نیروهای مسلح عملیات مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و به لطف خدا ضربه دقیق بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که این کشتی در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، از تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی به بندر ام الرشرش خارج شد. اما تحت نظارت و پیگیری نیروهای مسلح ما بود و اخطارهایی برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد و در فهرست کشتی‌های مورد هدف قرار گرفت.
نیروی هوایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی پهپاد با استعانت از خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد خبر 848221 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی