Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستادکل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستادکل نیروهای مسلح در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

«پیرو پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان ویروس کرونا در ۸ ماه گذشته توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح، پس از صدورفرمان فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح درتارخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراکز درمانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: باتوجه به منطقه عملیاتی و وضعیت بومی یا غیربومی بودن سربازان و با لحاظ کسری خدمت‌های تاهل و فرزندآوری و ... میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود ۱۴ ماه است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم پایان دوره 234 آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت‌خواه گیلانغرب متبرک به نام شهید روح‌الله نیازی با حضور سردار دریادار دوم پاسدار سلیمان جرجم؛ رئیس اداره سرمایه‌ انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با نظم و اقتدار برگزار شد.

این مراسم با استقبال رسمی و اجرای تشریفات و ادای احترام به مقام والای شهدای دفاع از حریم ولایت در ورودی میدان صبحگاه آغاز و سپس با ارائه گزارش تفصیلی پادگان توسط فرمانده مرکز آموزش، ادای سوگند توسط سربازان، اعطاء سردوشی نماینده فراگیران و اجرای حرکات میدانی انجام یافت.

سردار سلیمان جرجم در این مراسم با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و تبریک به فراگیران و ورود سردوشی‌بگیران به صحنه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت لازمه هر سرزمین، هر ملت و هر موجودیتی است و مسلما مهمترین رکن امنیت، سرمایه انسانی کارآمد خواهد بود. دوران خدمت سربازی مقدمه‌ای است برای گام دوم انقلاب اسلامی که پیشران اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

وی همچنین خبر داد: با عنایت و تصویب فرمانده معظم کل قوا مدت خدمت وظیفه عمومی در نیروهای مسلح، باتوجه به منطقه عملیاتی و وضعیت بومی یا غیربومی بودن سربازان با سه ماه کاهش از 17 تا 24 ماه به 14 تا 21 ماه کاهش تقلیل یافته است که با لحاظ کسری خدمت‌های تاهل و فرزندآوری، ایثارگری، بسیج و مهارت‌آموزی، میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود 14 ماه است.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح افزود: بنابراین میانگین خدمت 14 ماهه پیش‌بینی شده در ماده 102 برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران از آبان ماه سال 1402 عملیاتی شده است.

معافیت 35 ساله‌ها هنوز قانون و ابلاغ نشده است

سردار جرجم بیان کرد: همچنین با عنایت معظم‌له خدمت سربازی برای مشمولان غایب و غیرغایبی که بالای 40 سال سن داشته و دارای سه فرزند باشند بخشیده شده و این افراد از انجام خدمت سربازی معاف هستند.

وی ادامه داد: موضوع معافیت با 35 سال سن و دو فرزند هنوز قانون نشده است چرا که این موضوع در مجلس تصویب شده اما شورای نگهبان آن را تایید نکرده و مجدد به مجلس برگشت داده است؛ پس در وهله اول فعلا این موضوع "قانون" نیست و تا این شرایط برای معافیت تبدیل به قانون نشود و ابلاغ نشود، ستاد کل اعلام نظری نمی‌کند.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: برابر با قانون تمامی فرزندان ذکور باید دوره آموزش‌های نظامی را طی نمایند مگر اینکه معافیت های پزشکی داشته باشند؛ طی این دوره آموزشی الزامی است و ارتباطی با میزان تامین منابع انسانی نیروهای مسلح ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد