Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقار‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل ازبکستان در اولین بازی با هدایت اسکوچیچ اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی از بازیکنان باشگاه‌های مختلف تشکیل شده در مجموع عملکرد ملی‌پوشان را مثبت ارزیابی می‌کنم. 

وی افزود: حضور اسکوچیچ از نظر روحی می‌تواند برای تیم ملی ما خوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همیشه مقابل ازبک‌ها بازی‌های سختی داشته‌ایم. ولی در این بازی آنها را راحت‌تر شکست دادیم. تیم ملی با چهار مدافع بازی می‌کند و شش نفر در خط میانی و حمله حضور دارند که این باعث ترافیک در مرکز زمین ما می‌شود.

کارشناس فوتبال تأکید کرد: مهدی طارمی و سردار آزمون در بهترین شرایط سنی و جسمی هستند که اگر آنها همیشه در وضعیت ایده‌آل قرار بگیرند خوش‌شناسی بزرگی برای اسکوچیچ محسوب می‌شود.

ذوالفقار‌نسب یادآور شد: در بازی با ازبکستان ناهماهنگی‌هایی در خط هافبک وجود داشت. مثلاً در پرسپولیس دو هافبک دفاعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک مدافعان میانی می‌روند و هر موقعیتی را خنثی می‌کردند. ولی این رویه را در بازی تیم ملی شاهد نبودیم. البته تفکرات مربیان متفاوت است اما معتقدم اسکوچیچ باید خیلی زود مدافعان تیمش را بشناسد و بین آنها هماهنگی به وجود بیاورد.

وی با تقدیر از عملکرد علی قلی‌زاده گفت: او در این بازی خوب کار کرد و شنیده‌ام در لیگ بلژیک هم خوب کار می‌کند. سامان قدوس نیز یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است که باید بیشتر از او استفاده شود. او بازیکن کم حرف و با ظرفیتی‌ بالا است. به نظرم باید از توانمندی این بازیکن بهره‌های بیشتری ببریم.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه نفرات دعوت شده به فهرست تیم ملی با مطالعه صورت گرفته است، گفت: اسکوچیچ چند ستاره را دعوت نکرده اما به نظر من آگاهانه این کار را انجام داده است او قطعاً برنامه دارد و می‌خواهد تیمی که باب میل خودش است را بسازد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال عملکرد تیم ملی ورزشی ذوالفقارنسب فارس اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران ایران و ازبکستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست