Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان قزوین گفت: املاکی که در تملک رژیم پهلوی بوده اما مردم متصرف آن هستند و اسنادی دال بر مالکیت ندارند پس از بررسی میزان استضعاف متصرفین به خود مردم واگذار می‌شود. - اخبار استانها -

سید فخرالدین علوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، یکی از مهم‌ترین کارهای بنیاد مستضعفان استان قزوین در این روزها را واگذاری اسناد املاک علوی به خود مردم در شهرستان تاکستان برشمرد و اظهار داشت: املاکی که در تملک رژیم پهلوی بوده اما مردم متصرف آن هستند و اسنادی دال بر مالکیت ندارند پس از بررسی میزان استضعاف متصرفین به خود مردم واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت بسیار خوبی در انعقاد قراردادهای واگذاری اسناد مالکیت داشته‌ایم افزود: این املاک بنابر احکام قضائی به نفع بنیاد مستضعفان صادر شده بود اما ما زمینه را فراهیم کردیم تا اکثر املاک به صورت رایگان به خود مردم واگذار شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان قزوین ادامه داد: این املاک علوی به اشکال مسکونی و زراعی هستند و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده حدود سه هزار پرونده برای واگذاری تشکیل شود.

‌‌محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی / قول مساعد فتاح برای تداوم محرومیت‌زداییگزارش| فشار حداکثری بنیاد مسکن سیریک به روستاییان / مردم فقط در خواب ساخت مسکن را می‌بینند

علوی در بخش دیگری از این گفت‌‌وگو خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان از طریق بنیاد علوی کمک‌های بسیار زیادی به دانش‌آموزان مستعد و محروم داشته و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و توسعه آموزش مجازی، تعداد قابل توجهی تبلت و گوشی موبایل را در بین محصل‌های نیازمندی که نهاد‌های حمایتی شناسایی کرده بودند توزیع کردیم.

وی عنوان کرد: همچنین مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان در راستای عمل فرمایشات رهبر معظم انقلاب تعداد هزار بسته معیشتی به قیمت ریالی هر بسته 300 هزار تومان بین مردم مستحق و کم برخوردار شهرستان‌های سراسر استان قزوین تقسیم شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان قزوین گفت: بنیاد مستضعفان مکانیزم خاصی برای شناسایی نیازمندان جهت دریافت کمک مومنانه ندارد اما این در حالی است که برای رعایت عدالت در توزیع از آمارهای متقن نهادهای حمایتی چون بهزیستی و کمیته امداد استفاد می‌‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان استانداری قزوین بنیاد مستضعفان استانداری قزوین خود مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان