Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از طرفداران چیزبرگر باشید، ولی از طعم تکراری آن خسته شده باشید. اگر حدس ما صحیح است، حتما عاشق این دستور پخت بلوچیزبرگر خواهید شد. هم آسان است و سریع، هم خوشمزه و متفاوت.

مواد لازم برای تهیه بلوچیز برگر

گوشت چرخ کرده سرشانه گاو ۹۰۰ گرم
گوشت چرخ کرده کمر گاو ۹۰۰ گرم
آرد سوخاری نصف پیمانه
سس استیک یک چهارم پیمانه
تخم مرغ بزرگ سه عدد
نمک و فلفل به مقدار لازم
نان همبرگر ۱۰ عدد
خیار شور، گوجه فرنگی، پیاز و کاهو به مقدار لازم
پنیر بلوچیز کاله خرید آنلاین به مقدار لازم

بیشتر بخوانید

آموزش تصویری چیزبرگر خانگی خوشمزه + سس مخصوص چیزبرگر

طرز تهیه سس استیک

در یک کاسه با اندازه مناسب «نیم پیمانه سس کچاپ، یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای، ۴ چکه سس تند قرمز، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ قاشق غذاخوری سس سویا، یک قاشق غذاخوری سس خردل، یک قاشق غذاخوری آب سیب، و یک سر انگشت نمک و فلفل سیاه» را مخلوط کرده و تند هم بزنید طوری که سس نهایی یکدست باشد.

مرحله اول

با استفاده از یک چنگال و طور با دقت فراوان گوشت‌ها، آرد سوخاری، سس استیک، تخم‌مرغ‌ها، نمک و فلفل را مخلوط کنید، ولی له نکنید. وقتی مخلوط یکدست شد، برگر‌ها را در اندازه‌ای که مناسب می‌دانید، شکل دهید. قبل از شروع راهنمای پخت حرفه‌ای همبرگر را بخوانید تا اشتباهات رایج را انجام ندهید.

مرحله دوم

یک گریل یا فر را آماده کنید و به دمای مناسب پخت برسانید. سپس یک طرف برگر‌ها را برای ۴ دقیقه روی دمای متوسط آن بپزید. وقتی خوب پخته شدند، آن‌ها را برگردانید و طرف دیگرشان را هم ۳ دقیقه بپزید. در آخر آن‌ها را به بشقاب منتقل کرده و با فویل آلومینیومی بپوشانید تا گرم بمانند، چون چند دقیقه بعد به سراغشان بر می‌گردیم.

مرحله سوم

نان‌ها را از وسط برش زده و داخل هر کدام را به مدت ۱ دقیقه روی گریل یا تابه بگذارید تا خوب تُرد شوند.

حالا می‌توانید کف نان‌ها را با پیاز و کاهو پر کنید، سپس برگر را روی آن بچینید و یک لایه متوسط بلوچیز روی آن‌ها بگذارید. در آخر روی آن را با خیارشور و گوجه تزئین کنید و با نان ببندید. غذای شما آماده سِرو است.

منبع: کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت چیزبرگر فست فود آشپزی خانه داری قاشق غذاخوری سس استیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • مربای ریواس ؛ یک مربای بهاری، پرخاصیت و مقوی + طرز تهیه
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه